عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا

صبح امروز به ریاست فرماندار برگزار شد:

پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا

پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا

 صبح امروز سه شنبه سوم اسفند ماه،پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور مسئولین دستگاههای عضو این کارگروه درسالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" در این جلسه از برگزاری جشنواره نوروز گاهی و احداث دهکده گردشگری در ایام عید خبر داد و حضور مسئول میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در جلسات کارگروه را به لحاظ عرضه مواد غذایی و نظارت و کنترل موارد بهداشتی در این دهکده را ضروری دانست.

 فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به وجود 45 مرکز توزیع و عرضه قلیان در منازل سطح شهرستان به لحاظ اهمیت این مسئله و نارضایتی عمومی بوجود آمده ،از طرح موضوع فوق در شورای تامین و پیگیری در خصوص جمع آوری مراکز عرضه با هماهنگی مسئولین قضائی شهرستان خبر داد.

 رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا در خصوص تخلیه پساب چند واحد تولیدی متخلف مستقر در شهرک صنعتی به رودخانه قره سو از مسئولین ادارات محیط زیست،بهداشت و درمان و شهرک صنعتی خواست درکوتاهترین زمان ممکن نسبت به بازدید مشترک از محل ورود این مواد آلاینده زیست محیطی اقدام و گزارش این بازدید را در جلسه آتی کارگروه ارائه نمایند.

 "ضمیر" بر استفاده از ظرفیت دهیاران و بسیجیان شهرستان در مبارزه با بیماری سالک تاکید داشته و اجرای این طرح در روستای وحدت اسلامی بخش وشمگیر به عنوان پایلوت مبارزه با این بیماری و از بخشداران و مدیران عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی خواست نسبت به بسیج همگانی و اجرای طرح ضربتی آن اقدام نمایند.

پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا

 

پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آق قلا

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 749
  • کد خبر : 30964