عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون 18 هزار و 414 خانوار در طرح سرشماری کشاورزی در کلاله شناسایی شدند

فرماندار کلاله :

تاکنون 18 هزار و 414 خانوار در طرح سرشماری کشاورزی در کلاله شناسایی شدند

فرمانداری کلاله گفت : تاکنون 18هزار و 414 خانوار در طرح سرشماری کشاورزی در شهرستان کلاله شناسایی شدند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ نصرت برزگر بزرگترین خطر شهرستان را کم گویی در سرشماری برشمرد و افزود: این کم گویی سبب ارائه خدمات کمتر در حوزه های کشاورزی اعم از ارائه کود - بذر و.... به شهرستان می شود .

 وی گفت : فرمان اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در تاریخ 31تیر 93 توسط ریاست محترم جمهوری صادر شد که از تاریخ 5مهر 93 لغایت 18مهر این سرشماری ادامه دارد .

 به گفته وی؛ اجرای این طرح از تاریخ 5مهر با 15 نفر سرشماری آغاز بکار کرد که بر اساس آخرین آمار واصله از ستاد سرشماری تا به این لحظه به 33 هزار و 500مکان مراجعه شد و از این بین 18هزار و 414 خانوار شناسایی شدند و 6 هزار و 412 خانوار بعنوان بهره بردار کشاوری شناخته شدند .

فرماندار کلاله اظهار کرد: 1/3 جمعیت شهری وابسته به کارهای کشاورزی می باشد و بالغ بر 2000 نفر شناسایی شدند که در حوزه کشاورزی مشغول بکار هستند .

برزگرافزود : هر مامور میانگین به 80 خانه سرکشی می کنند که از بین این 80 خانوار 16 نفر بعنوان بهره بردار شناخته شدند که بهره برداران اعم از کسانی است که مشغول به پرورش مرغ ، گاو ، گوسفند و باغ دار یا زمین زراعی دارند را بعنوان بهره برداران تلقی می شود .

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1121
  • کد خبر : 3100