عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان؛

دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گمیشان برگزار شد

دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدرشهرستان گمیشان به ریاست فرماندار و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سایر اعضا برگزارشد.

"امیرشیر توماج" فرماندارشهرستان گمیشان دراین جلسه با اشاره به تاکیدات رهبرمعظم درخصوص مبارزه جدی با مواد مخدر گفت: لزوم مبارزه با مواد مخدر به گونه ای است که عدم مقابله با آن معضلاتی را در جامعه بوجود خواهد آورد.

وی پیشگیری را مهم ترین اصل مبارزه با مواد مخدر دانست و اضافه کرد: اطلاع رسانی، برگزاری کلاس های آموزشی، استفاده از ظرفیت روحانیون می تواند نقش مهمی را در امر پیشگیری داشته باشد.

توماج در ادامه با تاکید بر اینکه مبارزه جدی با مواد مخدر از اولویت های کاری باید باشد، اذعان داشت: توجه به مباحث فرهنگی و برنامه محور بودن در امر مبارزه با مواد مخدر می تواند در کاهش مواد مخدر در جامعه مفید باشد.

روحانی فردبیرشورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدراستان گلستان نیز دراین جلسه با یاد خاطره 83شهیدمبارزه با مواد مخدراستان گفت:مبارزه با مواد مخدر بسیار پیچیده و مهم است.

وی افزود: علیرغم دستاوردهای بشری در عرصه های مختلف مشکل مواد مخدر کماکان پابرجاست.

دبیر شورای هماهنگی مبازره با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه تجارت مواد مخدر پنجمین تجارت پرسود دنیاست خاطر نشان کرد:مواد مخدر چهارمین بحران خانمان سوز جهانی محسوب میگردد.

روحانی فر همچنین با اشاره به خطرات مواد مخدر بیان داشت: ما باید مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی کنیم وخانواده ها، مردم، نهادهاو سازمانهای مختلف باید در این زمینه فعال باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: در بحث مواد مخدر حتی باید همه و بخصوص دستگاه های مختلف فراتر از حوزه مسئولیتهای خودگام بردارند.

 

دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گمیشان برگزار شد

 

دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گمیشان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 949
  • کد خبر : 31002