عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی ستاد خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


جلسه هماهنگی ستاد خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان علی آباد کتول،در پی اعلام تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر سه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) در شهرستان علی آباد کتول،جلسه هماهنگی برای انجام مقدمات و تمهیدات لازم با حضوردکترزنگانه معاون فرماندار شهرستان، در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

دکترزنگانه معاون فرماندارعلی آباد کتول ضمن تشکر از حضور اعضاء در جلسه در سخنانی با اشاره به تدفین پیکرهای پاک سه تن از شهدای گمنام در شهرستان اظهارداشت:امروز تکلیف و مسئولیت خطیری بر عهده شهرستان است که از این شهدا به نحو شایسته ای میزبانی کنیم .

معاون فرماندارتدفین شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور را به عنوان یک حرکت نوین و پرنشاط عنوان کردند که باعث ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج معارف معنوی دفاع مقدس و ارزشهای اسلام و پراکنده شدن عطر و شمیم خوش شهادت می شود .

وی تشکیل این جلسه را ایجاد هماهنگی های لازم با سازمانهای مرتبط در جهت آمادگی مکان خاکسپاری شهدا در محل دانشکده فنی امام خمینی وشهرمزرعه کتول عنوان و اظهار داشتند به فضل پروردگار حضور مزار شهدا در این ارتفاعات به عنوان نمادی از اهتزاز پرچم شرف و عزت و استقلال ایران اسلامی خواهد بود .

در اين جلسه تمامي دستگاههاي ذي ربط آمادگي خود را براي برگزاري هر چه با شكوهتر اين مراسم اعلام كردند.

وی تصریح کرد: امروز اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی مرهون خون همین شهدایی است که از جان خود برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی گذشتند.

دکترزنگانه در ادامه با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسمات، خاطر نشان کرد: حضور مردم در مراسم شهدا، تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا است.

مزرعه رئیس بنیادشهید گفت:آیین تشییع و خاکسپاری پیکر 3 شهید گمنام همزمان با شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) در این شهرستان برگزار می شود.

مزرعه با اشاره به برنامه های استقبال و تشییع این 3 شهید گرانقدر، گفت: این 3 شهید روز چهارشنبه از مقابل مسجد محمدیه تا میدان ولایت علی آباد کتول، روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان تشییع می شوند.

وی افزود: پس از مراسم استقبال از این شهدای گمنام، پیکر مطهر آن ها به دانشکده امام خمینی(ره)و شهرمزرعه کتول منتقل شده و بعد برگزاری مراسم تشییع با حضور مردم ولایتمدار این شهرخاکسپاری خواهند شد.

جلسه هماهنگی ستاد خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

جلسه هماهنگی ستاد خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .