عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بندرگز برگزار شد


جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بندرگز برگزار شد

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بندرگز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بندرگز به ریاست علی اصغر میرزائی فرماندار و باحضور اعضای کارگروه در فرمانداری بندرگز برگزار گردید.
علی اصغر میرزائی فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه با توجه به نقش و اهمیت نان در سبد غذایی خانوار گفت : نان به عنوان غذا و قوت اصلی مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
فرماندار بندرگز با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات کارگروه و همچنین پیگیری مصوبات افزود : رویکرد کارگروه نظارت، هماهنگی، تصمیم گیری و تصمیم سازی است و اعضا باید با دقت لازم در امور نسبت به اجرائی شدن مصوبات و همچنین پیگیری و رفع مشکلات تعامل و اهتمام جدی داشته باشند .
وی بر کنترل و نظارت هرچه بیشتر بازرسان و تیمهای گشت مشترک در رابطه با  رعایت اصول کار و کیفیت آرد و پخت نان در نانوایی ها و همچنین موارد بهداشت فردی و محیطی که ارتباط مستقیم با بحث سلامت جامعه دارد تاکید نمود.
فرماندار بندرگز همچنین با اشاره به فرارسیدن سال نو و تعطیلات نوروزی گفت : در سال نو با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان و عبور سالانه بیش از ده میلیون نفر زائر و گردشگر از اقصی نقاط کشور به  مشهد مقدس و توقف و اقامت درصدی از آنها در شهرستان ، بر ضرورت بهبود کمی و کیفی نان و محیط خبازیهای شهرستان تاکید نمود.
میرزائی در پایان وظیفه  دستگاههای مسوول در این زمینه را برنامه ریزی و ارائه راهکارها و تمهیدات لازم در راستای استقرار کشیکهای نوروزی اعلام کرد و افزود:  اتحادیه خبازان شهرستان با نظارت دقیق و مستمر درتامین نان با کیفیت، در جهت جلب  رضایت آحاد مردم و مسافران  و گردشگران تلاش نماید.

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 417
  • کد خبر : 31217