عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه نکوداشت هفته شهید در شهرستان ترکمن


برگزاری جلسه نکوداشت هفته شهید در شهرستان ترکمن

برگزاری جلسه نکوداشت هفته شهید در شهرستان ترکمن

 جلسه نکوداشت هفته شهید شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک هفته شهید گفت: دولت تدبیر و امید اعتقاد راسخ به شهید و راه شهیدان دارد.

وی اظهار داشت: دولت خود را مدیون خون شهدا می داند لذا تدبیر این است که راه شهدا پیگیری شود.

وی افزود:  اولین وظیفه ما به عنوان مسئولین در نظام جمهوری اسلامی، دفاع از ارزش های انقلاب و مهمترین ارزش در نظام جمهوری اسلامی شهدا هستند، چرا که امروز امنیت، آسایش و عزت را مدیون خون شهدا هستیم لذا همه ما ملت ایران وظیفه داریم شان و جایگاه و احترام عزیزان شهدا را داشته باشیم.

فیروزی خانواده های شهدا را نعمتی بزرگ دانست و گفت: خصوصا قدر پدران و مادران شهدا را باید بیشتر بدانیم و مسئولین ادارات سرکشی به خانواده های شهدا را بصورت ویژه مدنظر قرار دهند.

در پایان فرماندار با اشاره به موضوع انتخابات گفت: بایستی همه تلاش کنیم  نمادی از همدلی مردم را نشان دهیم و امیدواریم انتخابات پیش رو با حضور گسترده مردم شکوه و سالم برگزار شود.

در ادامه شیرنگی معاون فرماندار نیز ضمن تبریک هفته شهید گفت: یکی از میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) بنیاد شهید است که با هدف کمک به خانواده های معظم شهدا به دستور حضرت امام تشکیل شد.

وی اظهار داشت: شهدا مظهر اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ایثار و فداکاری آن ها هرگز از یاد نخواهد رفت.

برگزاری جلسه نکوداشت هفته شهید در شهرستان ترکمن

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .