عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم گلریزان و جشن نیکوکاری در اداره ارشاد بندرگز برگزار شد


مراسم گلریزان و جشن نیکوکاری در اداره ارشاد بندرگز برگزار شد

مراسم گلریزان  و جشن نیکوکاری در اداره ارشاد بندرگز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، مراسم گلریزان و جشن نیکوکاری با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مدیران اجرائی و اقشار مختلف مردم در اداره ارشاد بندرگز برگزار شد.

محمد رضا زمانی ریاست کمیته امداد شهرستان گفت : ۱۷۰۰ خانوار شامل ۲۸۰۰ نفر در شهرستان بندرگز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

همچنین ۳۰۰ دانش آموز و ۲۲۰ یتیم در قالب طرح محسنین و بیش از ۵۰ بیمار صعب العلاج نیز از خدمات کمیته امداد شهرستان استفاده می کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان با اشاره به محدودیت اعتبارات و امکانات دولتی اظهار داشت: تداوم حمایتهای کمیته امداد از محرومین جز با حمایت و همکاری خیرین و مردم شهرستان امکان پذیر نمی باشد. وی رویکرد اصلی کمیته امداد را  افزایش مشارکتهای مردمی اعلام کرد.

زمانی افزود : باحمایتهای انجام شده و تشویق مددجویان به خوداشتغالی و کارآفرینی تاکنون ۵۲۰ خانوار از حمایت امداد خارج شدند که از این تعداد حدود ۳۰۰ خانوار از طریق طرحهای خوداشتغالی بود.و برای اولین بار اجرای برنامه های کمیته امداد با استفاده از اعتباراتی که از محل صرفه جویی در این سازمان ایجاد شده صورت گرفته است و از هیچ اعتبار دیگری استفاده نشده است.

مراسم گلریزان  و جشن نیکوکاری در اداره ارشاد بندرگز برگزار شد

 

مراسم گلریزان  و جشن نیکوکاری در اداره ارشاد بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 554
  • کد خبر : 31451