عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان آق قلا

صبح امروز با حضور فرماندار انجام شد:

مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان آق قلا

مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان آق قلا

 250 نفر از بسیجیان شهرستان آق قلا در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

 صبح امروز سه شنبه 24 اسفندماه،مراسم بدرقه اعزام کاروان های راهیان نور با حضور "امانگلدی ضمیر" فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان آق قلا در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای گلستان، فلسفه راهیان نور را فلسفه زیارت،عشق و ارتباط عاشقانه با شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت:اگر رابطه عاطفی و عشق و علاقه به شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت بوجود نیاید دچار خسران شده ایم،بایستی عمل صالحی را که انجام میدهیم در این راستا باشد،در اعزام کاروان راهیان نور که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد باید نگاه عاشقانه به شهداء وجود داشته باشد،برکت زندگی ما از خون شهداء و دعای مردم است و نباید از این موضوع غافل شویم.

 رئیس ستاد پشتیبانی راهیان نور شهرستان آق قلا با اشاره به اینکه یاد شهیدان بزرگترین ذخیره معنوی برای انسان های مجاهد است، گفت:هشت سال دفاع مقدس نشانه ای از مظلومیت کشورمان است که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و حضور آگاهانه مردم شریف ایران به پیروی از ولایت و دین مبین اسلام با افتخار به پایان رسید.

 "ضمیر" تصریح کرد: بسیجیان با حضور در این مناطق با سیره و سلوک شهدا، رزمندگان و شهادت‌طلبی و ارزش‌آفرینی آن‌ها آشنا خواهند شد و متوجه می‌شوند که چرا اکنون ایران به عنوان یک الگو برای مبارزان جهان معرفی می‌شوند.

 لازم به ذکر است صبح امروز با حضور مسئولین، 250 نفر از بسیجیان شهرستان آق قلا به استعداد 6دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان آق قلا

 

مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان آق قلا

 

مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان آق قلا

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 762
  • کد خبر : 31627