عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه سلامت شهرستان بندرگز برگزار شد


کارگروه سلامت شهرستان بندرگز برگزار شد

کارگروه  سلامت شهرستان بندرگز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، کارگروه سلامت شهرستان بندرگز با حضور فرماندار و اعضای کارگروه در فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر میرزائی اظهار داشت : در طول سال جلسات متعددی در خصوص کارگروه سلامت برگزار شد که امیدواریم نتایج مثبت آن برای جامعه ملموس و مفید بوده باشد . البته فعالیت بیش از این باید انجام شود تا موجب جلب رضایت آحاد جامعه گردد.

فرماندار شهرستان اظهار داشت : در بسیاری از امور الویت مردم و جلب رضایت آنان می باشد. بنابراین رفع برخی از مشکلات باید با سعه صدر و بصورت گام به گام انجام گیرد . تا از انجام اقدامات نسنجیده و بی برنامه جلوگیری شود.

میرزائی افزود : با توجه به اینکه شهرستان  ما به عنوان دروازه ورودی استان محسوب می شود باید در قالب طرح خدمات سفر نظارتهای مستمر و منظم بازارهای نوروزی ، مراکز خدمات دهی و تفرجگاهها انجام شود. همچنین در این ارتباط بازرسینی از اداره کل امور اجتماعی نیز جهت انجام پایش در سطح شهرستانها در نظر گرفته شده اند.

فرماندار شهرستان گفت : موضوع بهداشت یکی از این موارد مهم بحث خدمات سفر می باشد و باید با جدیت کامل پیگیریهای لازم انجام شود.

علی اصغر میرزائی با اشاره به اینکه ریاست کارگروه سلامت استان به عهده معاون سیاسی و اجتماعی استاندار می باشد افزود: بحث بهداشت و سلامت مردم بسیار حساس و حیاتی می باشد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو افزود : همه ما باید مبلغ مشارکت حداکثری جامعه در انتخابات باشیم چراکه هر چه میزان مشارکت بیشتر باشد مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا تثبیت خواهد شد.

در پایان از تعدادی از فعالان بخش سلامت شهرستان تقدیر بعمل آمد.

کارگروه  سلامت شهرستان بندرگز برگزار شد

 

کارگروه  سلامت شهرستان بندرگز برگزار شد

 

کارگروه  سلامت شهرستان بندرگز برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 564
  • کد خبر : 31657