عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار ویژه : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مهم توصیف کرد


فرماندار ویژه : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مهم توصیف کرد

فرماندار ویژه : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مهم توصیف کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مهم توصیف کرد و خطاب به اعضای ستاد انتخابات شهرستان گفت: باید زمینه های لازم برای تحقق این مهم فراهم شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی خاطرنشان کرد: در تمامی مراحل انتخابات باید به گونه ای عمل شود که زمینه های بدبینی و یاس از مردم دور شده و اعتماد و اعتبار اجتماعی در جامعه حاکم شود.
رئیس حوزه انتخابیه گنبدکاووس با بیان اینکه بنا به اعلام مسئولان ستاد انتخابات استان گلستان، ستاد انتخابات این شهرستان بهترین عملکرد را تا به امروز داشته است، بر فعالیت بیشتر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات برای انعکاس مطلوب فعالیت های ستاد انتخابات تاکید کرد.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعیین اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال به عنوان شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، ابراز امیدواری کرد که با پیگیری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال در سطح شهرستان، به این شعار در جامعه عینیت بخشیده شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس از ثبت نام 417 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از در سه روز گذشه خبر داد و گفت : از این تعداد 400 نفر آقا و 17 نفر خانم هستند
فرهاد شیبک نیز در این جلسه با تشریح روند اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در سه روز نخست ثبت نام داوطلبان منتهی به دوم فروردین، در شهر گنبدکاووس 58 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 9 نفر خانم و بقیه آقا بودند.
وی با بیان اینکه در این مدت تعداد ثبت نام کنندگان در بخش مرکزی شهرستان به 302 نفر رسید که هشت تن از آنها 8 خانم بودند ، گفت: در بخش داشلی برون و شهر اینچه برون به عنوان مرکز این بخش نیز در مجموع 57 نفر ثبت نام کردند که همگی آنها مرد هستند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس خواستار دقت نظر بخشداران بخش های مرکزی و داشلی برون در روند ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شد تا تمامی روستاها از حد نصاب لازم برای انتخاب اعضای شوراهای اسلامی برخوردار شوند.
در این نشست برخی مشکلات موجود در مسیر برگزاری انتخابات از سوی اعضای ستاد انتخابات گنبدکاووس مطرح شد و مورد رسیدگی و حل و فصل قرار گرفت.
ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه آغاز شده و تا ششم فروردین ماه ادامه دارد و انتخابات آن همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت انجام می شود.

فرماندار ویژه : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مهم توصیف کرد

 

فرماندار ویژه : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مهم توصیف کرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 568
  • کد خبر : 31944