عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد


ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز  به ریاست علی اصغر میرزائی فرماندار و با حضور مسوولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان در فرمانداری بندرگز برگزار گردید.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بندرگز ، علی اصغر میرزائی فرماندار شهرستان گفت : فراهم ساختن زمینه های حضور و مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات قانونمند و سالم و رقابتی از وظایف ستاد و مجریان انتخابات است .

وی افزود : حضورپرشور و مشارکت گسترده مردم در مراسمات ملی و تعیین سرنوشت مردم بوسیله خود مردم از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است .

فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به  اهمیت و نقش کمیته ها گفت : کمیته ها در انجام ماموریت و رسالتی که برعهده گرفتند ، بخوبی عمل نمایند ، امورات بصورت هماهنگ پیش خواهد رفت .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان در ادامه به ماده 6 آئین نامه اجرایی قانون انتخابات پرداخت و اظهار داشت :  آخرین مهلت ثبت نام از کاندیداهای شوراهای اسلامی  روز یکشنبه  مورخ 6/1/96 می باشد

وی با توجه به اینکه مهلت تعیین شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود ،  افزود : باید تلاش کنیم که  قدم اول رقابت انتخاباتی  با مشارکت خوب داوطلبین برای نامزدی انتخابات شوراهای شهر و روستاها صورت پذیرد.

فرماندار بندرگزهمچنین  در ادامه  اظهار داشت :  مهمترین مسئله تکمیل و به حد نصاب رساندن کاندیداها برای انتخابات شورا ها در روستا ها است که باید همه توان خود را بکار گیریم تا در این فرصت باقیمانده  و کوتاه کسانیکه قصد ثبت نام بعنوان داوطلب نامزدی انتخابات را دارند ، اقدام به ثبت نام نمایند .

 

ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

 

ششمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 562
  • کد خبر : 32022