عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل آب منطقه ای گلستان با فرماندار و رییس ستاد انتخابات گالیکش


دیدار مدیر کل آب منطقه ای گلستان با فرماندار و رییس ستاد انتخابات گالیکش

دیدار مدیر کل آب منطقه ای گلستان با فرماندار و رییس ستاد انتخابات گالیکش

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش مهندس علی نظری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و هیئت همراه با فرماندار گالیکش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مهندس نظری ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی ، از زحمات عوامل دست اندرکار انتخابات تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این دیدار نیز فرماندار گالیکش ضمن عرض خوش آمد و تبریک سال نو به مشکلات کشاورزان و مردم منطقه در تامین آب زمینهای کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به سدهای احداث شده که از آبهای جاری شهرستان تغذیه می شوند مردم پائین دست این سدها زندگی خوب و پررونقی از نظر کشت و کار دارند و این در حالی است که ما آب نداریم و زمینهای کشاورزی ما در فصل تابستان بدلیل بی آبی کشت نمی شوند چرا که آبها همه در پائین دست ذخیره می شود.

خسروی افزود: کشاورزان گالیکش در گذشته مشهور بودند و از محل درآمد کشاورزی زندگی خیلی خوبی داشتند ولی اکنون بدلیل کمبود و بی آبی با مشکلات زیادی مواجه شده اند.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: ما هم از آبهای سطحس بی بهره ایم و هم از لحاظ ذخایر آبی زیرزمینی با محدودیت مواجه ایم.

وی سپس به بحث احداث و توسعه گلخانه ها اشاره کرد و ادامه داد: گالیکش از این نظر نگاه ویژه ای را می طلبد و شما باید گالیکش را ویژه تر ببینید.

در پایان این دیدار مدیر کل آب منطقه ای گلستان نیز ضمن منطقی خواندن انتظارات فرماندار گالیکش بر پیگیری این مطالبات از طرق قانونی تاکید کرد. البته وی تاکید کرد که منابع آبی زیر زمینی دیگر جواب نمی دهد.

دیدار مدیر کل آب منطقه ای گلستان با فرماندار و رییس ستاد انتخابات گالیکش


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 365
  • کد خبر : 32058