عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش 30 درصدی آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا :

افزایش 30 درصدی آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر

افزایش 30 درصدی آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا از افزایش 30 درصدی آمار ثبت نام کنندکان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای آق قلا و انبار الوم این شهرستان نسبت به دوره قبل در پایان مهلت نام نویسی خبر داد.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" صبح امروز دوشنبه هفتم فروردین ماه در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان گفت: تا پایان مهلت نام نویسی ، 645 نفر در کل شهرستان ثبت نام کردند که 68 نفر برای شوراهای اسلامی شهرهای آق قلا و انبار الوم و 577 نفر برای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و وشمگیر ، خود را نامزد کرده اند.

 فرماندار شهرستان آق قلا با مقایسه آمار ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و دوره گذشته آن ، افزود: در انتخابات دوره قبل "چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 92" 47 نفر نامزد شوراهای شهرهای آق قلا و انبار الوم شده بودند که در مقایسه با آمار داوطلبین و ثبت نام 68 نفر در این دوره از رشد 30 درصدی برخوردار شده است.

 وی بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر " فراهم نمودن بستر زمینه مشارکت حداکثری " را فصل الخطاب قرار داد و تصریح کرد : در راستای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب ، دولت "تدبیر و امید" نیز همه تلاش خود را بکار خواهد بست و به فضل الهی حضور گسترده نامزدها در این دوره از انتخابات ، نویدبخش مشارکت حداکثری را رقم خواهد زد.

 "ضمیر" در خاتمه سخنان ، رعایت مر قانون و دفاع از رای مردم بعنوان حق الناس را وظیفه مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات متذکر شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 540
  • کد خبر : 32087