عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تسلیت فرماندار آق قلا به مناسبت شهادت اولین پاسدار مدافع حرم شهرستان

عصر امروز صادر شد:

پیام تسلیت فرماندار آق قلا به مناسبت شهادت اولین پاسدار مدافع حرم شهرستان

پیام تسلیت فرماندار آق قلا به مناسبت شهادت اولین پاسدار مدافع حرم شهرستان

 عصر امروز چهارشنبه 16 فروردین ماه، فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت شهادت پاسدار "یدالله ترمیمی" اولین شهید مدافع حرم شهرستان که در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد پیام تسلیت صادر کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ؛ در پیام "امانگلدی ضمیر" آمده است:

 "بسم رب الشهداء و الصدیقین"

 شهادت، تجلی حیات دوباره و دیگر باره مردانی است که عشق را در الهی‌ترین طبق اخلاص و فراتر از همه تصورات زمینی با دیدگان عشق به قرب الهی و پرواز آسمانی می سرایند و می خوانند، شهادت سرچشمه کمال است، آن گاه که در بستری از تعهد و جاودانگی رخ می‌نمایاند، شهادت شکوه لایتناهی باورهای عمیقی ست که در سیره خویش معرفت دینی را مزین ساخته است.

 شهادت پاسدار دلاور "یدالله ترمیمی" اولین شهید مدافع حرم از شهرستان آق قلا که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و در نبرد با گروهک تکفیری و حامیان آنان به لقاح حق نائل شد فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید .

 بی شک مبارزه بی امان با ریخته شدن این خونهای پاک ، شتابی مضاعف خواهد گرفت و با نابودی کامل این جریان ضد انسانی انتقام خون شهیدان حرم و هزاران انسان بی‎گناه از تروریست های تکفیری گرفته خواهد شد

 شهید والامقام ، "یدالله ترمیمی" فرزندی برومند از خاک ایران اسلامی و شهرستان آق قلا به پاس شناخت عمیقش از مبانی اعتقادی و اسلامی ، شایسته آن گشت تا پاسدار پیام آزادگی و ظلم ستیزی باشد و ندای پاسداری از حرم زینب (س) را در گوش تاریخ با خون رنگین و پاکش فریاد کند.

 اینجانب، از خداوند منان غفران الهی و همجواری روح مطهر آن شهید والامقام با ائمه اطهار و صبر و سلامتی را برای بازماندگان شریف مسئلت می نمایم. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

 

 "امانگلدی ضمیر"

 فرماندار شهرستان آق قلا

 

پیام تسلیت فرماندار آق قلا به مناسبت شهادت اولین پاسدار مدافع حرم شهرستان

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1007
  • کد خبر : 32310