عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام فرماندار گمیشان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران


پیام فرماندار گمیشان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

پیام فرماندار گمیشان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ فرماندار گمیشان به مناسبت 29 فروردین ماه با صدور پیامی ضمن پاسداشت از مقام و ایثارگری های دلیرمردان ارتش این روز بزرگ را به همه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

29 فروردین روز ارتش، یاد آور رشادت های بزرگ مردان خاکی پوش است که با اقتدار جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند. روزی که به فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) لباس عظمت و اقتدار و شوکت بر قامت رسای ارتش جمهوری اسلامی پوشانده است.

ارتش جمهوري اسلامي ايران مظهر ايثار، دليري و شجاعت و آيينه تمام نماي رشادت‌های بزرگ ‌مردانی است كه شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند ؛ آنانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند و با توکل به خدای متعال همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.

اينجانب 29 فروردين ماه روز ارتش جمهوري اسلامي ايران را كه پاسداشتي از مقام و ايثارگري دلير مردان ارتش مي باشد تبريك عرض نموده و سربلندي و سرافرازی ايران اسلامي را در پرتو رشادتهاي ارتشيان جان بر كف از خداوند سبحان خواستارم.

 

 امیرشیر توماج - فرماندار شهرستان گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 801
  • کد خبر : 32640