عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روز ارتش، روز پاسداشت دلاوری و شجاعت است

صبح امروز در پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا بیان شد:

روز ارتش، روز پاسداشت دلاوری و شجاعت است

روز ارتش، روز پاسداشت دلاوری و شجاعت است

صبح امروز سه شنبه 29 فروردین ماه ، فرماندار شهرستان آق قلا در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: 29 فروردین؛ روز پاسداشت شجاعت و دلاوری های نهادی است که امام عزیز و رهبری فرزانه همواره از آن به عنوان پشتوانه و دژ مستحکم دفاعی و حامی و همراه و حافظ همیشگی انقلاب یاد کرده اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، در پیام "امانگلدی ضمیر" آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

امروز با گذشت قریب به چهار دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی، ارتش توانمند به مدد تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس و بهره مندی از نیروهای متعهد و متخصص و دستیابی به پیشرفته ترین ابزار ها و ادوات نظامی و مجهز شدن به دانش و فناوری های روز دنیا، توانسته است به عنوان یکی از برجسته ترین و کارآمدترین یگان های نظامی در بین نیروهای مسلح منطقه و جهان مطرح باشد.

این پیام حاکی است: اکنون که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی حرکتی پرشتاب و امیدوارکننده ای را برای فتح قله های رفیع پیشرفت و آبادانی آغاز کرده است و در سالی که از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی بنام سال ''اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال'' نام گذاری شده است، نقش ارتش در این عرصه کاملاً بارز بوده و غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، همراه و همگام با سایر نیروهای مسلح کشور، در پیشانی و خط مقدم این حرکت رو به جلو و متعالی قرار دارد.

فرماندار شهرستان آق قلا ، در این پیام تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس را سندی درخشان در کارنامه پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی در راه حفظ عزت و استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران دانسته و افزوده است: 29 فروردین، یادآور حماسه آفرینی و پایمردی دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است. غیور مردانی که در کار زار دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی به ارمغان آوردند.

وی دراین پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و امام راحل ، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی را به فرماندهی معظم کل قوا و تمامی نیروهای مومن، مخلص، فداکار و جان برکف ارتش تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات و سرافرازی همگی این عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسألت کرد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 555
  • کد خبر : 32641