عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید فرماندار گالیکش بر اجرای دقیق برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی


تاکید فرماندار گالیکش بر اجرای دقیق برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی

تاکید فرماندار گالیکش بر اجرای دقیق برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی

  حسن خسروی فرماندار گالیکش در جلسه کارگروه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: همه دستگاههای اجرای باید به بحث آسیبهای اجتماعی که در کشور مطرح است توجه جدی داشته و برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی را با دقت اجرا کنند.

وی اظهار داشت: ممکن است برخی از کارهایی که انجام میدهیم قابل تقدیر باشد که بنده از همه این عزیزان تشکر میکنم ولی باید به حداکثراهداف برسیم و برنامه ها را ارزیابی نماییم که لازمه ارزیابی داشتن برنامه مدون است.

فرماندار گالیکش تصریح کرد: برخی از ادارات و نهادها نظیر شهرداریها دارای کمیته های فرهنگی و اجتماعی هستند که می توانند از ظرفیت این گروهها و کمیته ها نهایت استفاده را ببرند.

وی ادامه داد: برنامه ها باید حتما زمان بندی سالیانه داشته باشند چرا که در صورت نداشتن زمان بندی ممکن است برخی از برنامه ها در موعد مقرر اجرا نشوند و به تعویق بیفتند.

خسروی در ادامه سه پروژه برای سال 96 تعریف کرد که باید تحت مدیریت معاون فرماندار انجام شود: سازمان دهی و تلفیق کمیته های موازی ،تشکیل کارگروه جامع آسیبهای اجتماعی بطوری که همه برنامه های مقابله و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی را در برداشته باشد، تشکیل کارگروهها و تنظیم برنامه های زمان بندی تا 15 اردیبهشت ماه، خوراک دادن و پشتیبانی از کارگروهها از جمله برنامه های موکد فرماندار گالیکش در سال 96 بود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 722
  • کد خبر : 32730