عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش سفیران سلامت و پویش ملی ازدواج آگاهانه در بندرگز برگزار شد.


همایش سفیران سلامت و پویش ملی ازدواج آگاهانه در بندرگز برگزار شد.

همایش سفیران سلامت و پویش ملی ازدواج آگاهانه در بندرگز برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، در چهارمین روز از هفته سلامت، همایش سفیران سلامت وپویش ملی ازدواج آگاهانه، شاد و پایدار با حضور حیدری معاون فرماندار و جمعی از مدیران و اقشار مختلف مردم همراه با برنامه های شاد و متنوع درسالن همایش های فرهنگی اداره ارشاد بندرگز  برگزار شد.

 محمد حیدری معاون فرماندار بندرگز، با تبریک هفته سلامت و تقدیر از مسوولان بهداشت و درمان شهرستان ، سلامتی را از واجبات مهم زندگی و نعمتی دانست که تمام وجود و هستی جوامع انسانی با آن رابطه مستقیم دارد.

حیدری اظهار داشت : نظام اسلامی ایران از بدو انقلاب با پی بردن به اهمیت سلامت بحث سلامت بویژه در بین محرومین و مستضعفین در اقصی نقاط کشور ، سفیران سلامت را در قالب مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت تعیین نمود.

معاون فرماندار بندرگز با اشاره به اقدامات انجام شده در طول انقلاب اسلامی بویژه در اوائل انقلاب و دهه 60 پیشرفتهای حوزه سلامت کشور را نتیجه اقدامات زیرساختی آن زمان برشمرد .

وی اجرای طرح تحول سلامت در کشور را از دستاوردهای مهم نظام اسلامی اعلام کرد و افزود : با اجرای کامل این طرح که مورد تقدیر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت ، در سالهای آتی بسیاری از مشکلات حوزه درمان کشور رفع و خدمات درمانی مناسب به دورترین نقاط کشور نیز ارائه خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان در ادامه با اشاره به دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز سالجاری از حاضران خواست  : همانگونه که فعالان بخش بهداشت و درمان به عنوان سفیران سلامت معرفی شده اید ، انشاالله سفیران و مشوقین حضور پرشور در انتخابات نیز باشید.

وی  با اشاره به تاکیدات و سفارشات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در این امر ، گفت :  امیدواریم همانند دوره های گذشته  عشق وافر به نظام و مردم واطاعت از فرامین ولی امر خود را روز 29  اردیبهشت ماه سالجاری با حضور پرشور و مشارکت حداکثری در پای صندوقهای رای ، نشان داده و مشروعیت و مقبولیت والای نظام را در پیش جهانیان به نمایش بگذاریم .

همایش سفیران سلامت و پویش ملی ازدواج آگاهانه در بندرگز برگزار شد.

 

همایش سفیران سلامت و پویش ملی ازدواج آگاهانه در بندرگز برگزار شد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 539
  • کد خبر : 32918