عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فضای مطلوب برای برگزاری انتخابات در گنبدکاووس فراهم است


فضای مطلوب برای برگزاری انتخابات در گنبدکاووس فراهم است

فضای مطلوب برای برگزاری انتخابات در گنبدکاووس فراهم است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با ابراز رضایت از روند اجرای مراحل مختلف انتخابات 29 اردیبهشت از ابتدا تا زمان حاضر، خاطرنشان کرد: فضای مطلوب برای برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی در این شهرستان فراهم است
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه شورای اداری گنبدکاووس که باحضور مدیرکل بازرسی گلستان برگزار شد، گفت: درسایه همکاری و تعامل خوب بین عوامل اجرایی و نظارتی و نیز استمرار این همکاری ها، انتخابات خوب و با حضور حداکثری مردم برگزار می شود.
وی، برگزاری انتخابات سالم و قانونی، همراه با آرامش و امنیت و با حضور حداکثری مردم را از اولویت های اصلی برگزارکنندگان انتخابات دانست و افزود: رعایت مر قانون و صیانت از آرا، به افزایش اعتماد عمومی و اجتماعی مردم کمک می کنند.
وی همچنین باگرامیداشت برخی مناسبت های ملی و مذهبی هفته پیش رو، برلزوم تلاش مدیران گنبدکاووس برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و جذب اعتبارات برای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین جلسه با تبریک عید مبعث، برلزوم استفاده بهینه از فضائل ماه رجب بویژه قرائت ادعیه و نیز استغفار کردن تاکید کرد.
سرگرد سیدعلی حسینی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین جلسه از برگزاری رزمایش بسیجیان این شهرستان درقالب 6 گردان بیت المقدس و یک گردان الزهرا در روزهای 7 و 8 اردیبهشت خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف ارتقای آمادگی دفاعی نیروهای بسیجی با سه ماموریت دفاع از کوی و برزن، مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات و امداد و نجات برگزار می شود.

 

فضای مطلوب برای برگزاری انتخابات در گنبدکاووس فراهم است

 

فضای مطلوب برای برگزاری انتخابات در گنبدکاووس فراهم است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 450
  • کد خبر : 32920