عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آزادشهر به ریاست فرماندار و با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.

حبیب شفائی فرماندار شهرستان آزادشهر پديده قاچاق كالا و ارز در جمهوري اسلامي ايران را ادامه سناريوي استكبار جهاني بر ضد نظام مقدس ايران عنوان كرد و افزود: دشمنان نظام كه طي سالهاي متمادي با نقشه هاي مختلف در صدد رويارويي با نظام برآمده و هربار ناكام مانده اند، در حال حاضر با حيله ،هجمه فرهنگي و جنگ نرم از طريق قاچاق كالا و ارز وارد پيكار شده اند.

وی در ادامه اظهار داشت : از جمله اثرات نامطلوب پدیده قاچاق کالا و یا اقتصاد پنهان را در حوزه اقتصادی، پایین آمدن میزان اشتغال و تعطیلی کارخانجات دانستند و افزود: قاچاق تأثیر مستقیم بر تورم و چرخه اقتصاد کشور داشته و با عنایت به پیامدهای قاچاق کالا می¬توان به این نتیجه رسید که ابعاد قاچاق کالا با فرهنگ و باورهای مردم آمیخته است و بنابراین هرگونه راهکاری می بایست در جهت تقویت فرهنگ عمومی باشد. بنابراین برای رسیدن به توسعه آنچه بدان نیاز داریم توجه به مبانی فرهنگی و اخلاقی و ارزشی در جهت استحکام بخشیدن به روابط انسانی و تقویت انسجام اجتماعی و فرهنگی است.

درادامه اين جلسه اعضاي كميسيون در خصوص پيگيري و روند پيشرفت مصوبات جلسات قبلي به بحث و گفت و گو پرداختند

جلسه كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 425
  • کد خبر : 32989