عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور حداکثری مردم در انتخابات، ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی

معاون فرماندار در جلسه هماهنگی ستاد جشن همه با هم شهرستان آق قلا :

حضور حداکثری مردم در انتخابات، ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی

حضور حداکثری مردم در انتخابات، ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا گفت: حضور حداکثری در انتخابات، ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا، "سید موسی میردیلمی" در جلسه هماهنگی ستاد جشن همه با هم با بیان اینکه انتخابات یکی از ساز و کارهای اساسی در نظام جمهوری اسلامی برای تعیین سرنوشت کشور و توسط مردم محقق می شود، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همه کارگزاران نظام، مستقیم و یا غیرمستقیم بواسطه مردم انتخاب می شوند و این افتخاری برای این نظام محسوب می شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و تشریح اهمیت آن نیز گفت: آنچه که در این انتخابات برای همه و برای نظام مهم است، بحث مشارکت حداکثری است که باید برای تحقق این امر، زیرساخت ها، زمینه ها و فرصت های لازم برای حضور پرشور مردم در صحنه فراهم شود.

معاون فرماندار شهرستان آق قلا ادامه داد: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات، در حقیقت پیام اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان مخابره می کند و بیانگر این است که مردم علی رغم مشکلات خود، پشتیبان نظام هستند. انتخابات و اثرات حضور حداکثری مردم در این صحنه، از سوی دیگر مقوم امنیت ملی و در این خصوص بسیار پراهمیت است.

جانشین رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، ضرورت عمل به قانون در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند را مورد تاکید قرار داد و گفت: عمل به قانون و به مر قانون، وظیفه ماست و مردم هرچه مطمئن تر باشند که متولیان انتخابات، سلامت انتخابات را تامین می کنند، حضورشان در صحنه بیشتر خواهد بود.

 

حضور حداکثری مردم در انتخابات، ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی

 

حضور حداکثری مردم در انتخابات، ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 700
  • کد خبر : 33046