عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 230 هزار گنبدی واجد شرایط شرکت در انتخابات

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

230 هزار گنبدی واجد شرایط شرکت در انتخابات

230 هزار گنبدی واجد شرایط شرکت در انتخابات

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت امسال در این شهرستان را 230 هزار نفر اعلام کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی روز شنبه درجلسه توجیهی - آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای، اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت امسال 274شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
وی افزود : آمار جمعیتی این شهرستان 348 هزارو 75 نفر است که 151 هزار و 910 نفر در مناطق شهری و بقیه در مناطق روستایی سکونت دارند.

کریمی در ادامه با مهم و حساس دانستن دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در عرصه داخلی و بین الملی، برلزوم حضور پرشور واجدین شرایط در انتخابات 29 اردیبهشت تاکید کرد.
وی با تاکید برضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو با حفظ وحدت و انسجام، اضافه کرد: تمام تلاش متولیان برگزاری انتخابات نیز برگزاری انتخابات در فضایی آرام و امن با حضور حداکثری مردم و با رعایت مر قانون است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس تصریح کرد: همه دست اندرکاران برگزاری و نظارت بر انتخابات بویژه نمایندگان فرماندار در شعب و صندوق های اخذ رای رسالت مهم و سنگینی برعهده دارند زیرا با انجام صحیح وظایف و ماموریت ها، به مسئولان و مردم اطمینان خاطر در برگزاری انتخابات و صیانت از آرا می دهند.
کریمی گفت: تمام عوامل هیات اجرایی، بازرسی و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای از افراد معتمد و باتجربه انتخاب شدند که نوید بخش برگزاری انتخاباتی جامع و کامل با رعایت قوانین و دستورالعمل های انتخابات است.
وی مدیریت در رعایت نظم و انضباط در شعبه اخذ رای و ایجاد هماهنگی بین عوامل حاضر در شعبه (هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت) را از وظایف اصلی نمایندگان فرماندار برشمرد و افزود: مسئولیت اجرایی شعب اخذ رای برعهده نماینده فرماندار است.
کریمی اضافه کرد: هماهنگی و تعامل خوبی بین هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت در گنبدکاووس وجود دارد و هر یک از این هیات ها در کنار انجام وظایف قانونی، برای برگزاری مطلوب انتخابات که آبروی نظام است، اهتمام ویژه ای دارند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .