عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار کردکوی به مناسبت روز شوراها


پیام تبریک فرماندار کردکوی به مناسبت روز شوراها

پیام تبریک فرماندار کردکوی به مناسبت روز شوراها
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی؛ جمالی فرماندار کردکوی به مناسبت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی و در استانه برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی با ارسال پیامی خطاب به مردم شریف شهرستان کردکوی اینروز را به آنان تبریک گفت.
متن پیام به شرح  زیر می باشد:
نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شوراها،بیانگر اعتقاد و اعتماد نظام جمهوری اسلامی به مردم در تعیین سرنوشت خود و محول نمودن امور اداره جامعه بدست آنان است که اختصاص مواد متعددی از قانون اساسی موید این امر است.
شوراها به عنوان مردمی ترین نهاد با ماهیت خدمات رسانی عمومی می توانند زمینه ساز‌ مشارکت واقعی و تاثیرگذاری عینی مردم در تعیین سرنوشت خویش و تعامل سازنده جامعه با حاکمیت در راستای ایجاد، تغییر ، تحول و توسعه همه جانبه باشند.
بدینوسیله ضمن گرامیداشت روز شوراها و تقدیر از تلاشهای همه افرادی که متعهدانه و خالصانه در عرصه خدمتگزاری در شوراهای شهری و روستایی، فعالیت می نمایند؛ امیدوارست در انتخابات آتی شوراها نیز، با مشارکت حداکثری و برآمده از انتخابی آگاهانه، زمینه های تحقق بیش از پیش اهداف و فلسفه تشکیل شوراها ارائه خدمات شایسته و مطلوب به شهروندان از سوی مدیریت محلی فراهم گردد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 477
  • کد خبر : 33140