عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز


پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

فرماندار شهرستان گمیشان در پیامی فرارسیدن ماه شعبان المعظم و ولادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)؛ روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ در پیام فرماندار گمیشان آمده است:

                                                                                 بسم الله الرحمن الرحیم

بی گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده ای هستند که از تمام وابستگی های دنیوی جدا شده و به دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند.

روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری­ها، مجاهدت­ها و از خودگذشتگی­های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیرومرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی که نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن ، در دفع شرّ اجانب تاثیر بسزایی داشته اند و توانسته اند آنگونه که باید و شاید مدافع مردم و میهن اسلامی مان باشند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت سرور و سالار جوانان اهل بهشت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز پاسدار و روز جانباز را به تمامی مردم شریف و پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 امیرشیر توماج

فرماندار شهرستان گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 973
  • کد خبر : 33152