عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار مراوه تپه از آرامگاه مختومقلی فراغی


بازدید فرماندار مراوه تپه از آرامگاه مختومقلی فراغی

بازدید فرماندار مراوه تپه از آرامگاه مختومقلی فراغی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، در آستانه برگزاری مراسم نکوداشت مختومقلی فراغی فرماندار به همراه بهادر رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و اوزین دوجی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از آرامگاه مختومقلی فراغی بازدید کرد .
اسمعیل تاجی در این بازدید با اعلام آمادگی شهرستان مراوه تپه جهت برگزاری مراسم نکوداشت اظهار داشت : طبق اعلام قبلی مراسم نکودانشت مختومقلی فراغی در روز جمعه 22 اردیبهشت و با حضور مسئولین و مهمانان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد .
فرماندار مراوه تپه افزود : در روز پنجشنبه 21 اردیبهشت نیز مسابقات جام مختومقلی فراغی در رشته های والیبال و کشتی برگزار شده و مراسم شب شعر نیز پس از اقامه نماز جماعت مغرب برگزار می گردد .
رئیس ستاد بزرگداشت مختومقلی فراغی شهرستان مراوه تپه با اشاره به ساخت و سازهای انجام شده در محل آرامگاه گفت : طی سه سال گذشته جهت رفاه حال زائران ، مسافران و گردشگران محوطه آرامگاه حصار کشی و درختکاری شده و سرویس های بهداشتی نیز در جاهای مختلف احداث شده است  و امسال نیز با همکاری و مشارکت خیرین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساخت مسجد و گلدسته مختومقلی فراغی در ضلع غربی آرامگاه به مساحت 314 متر مربع آغاز شده و در حال انجام می باشد .
تاجی با اشاره به حضور گسترده مردم جهت شرکت در این مراسم  از مهمانان و انجمن های مختلف ادبی شهرستان ها خواست تا همکاری لازم را با برگزار کنندگان مراسم داشته باشند .

بازدید فرماندار مراوه تپه از آرامگاه مختومقلی فراغی

ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .