عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدردانی فرماندار علی آباد کتول از مشارکت شایسته مردم در سرشماری کشاورزی


قدردانی فرماندار علی آباد کتول از مشارکت شایسته مردم در سرشماری کشاورزی

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،فرماندار و مدیراجرای طرح چهارمین سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان علی آباد کتول در پیامی از مشارکت شایسته و مطلوب مردم ، کشاورزان و بهره برداران در این سرشماری قدردانی کرد.

احمد تجری مفرد اظهار کرد: چهارمین سرشماری عمومی کشاورزی درسراسر کشور در زمان مقرر به پایان رسید و بدون هیچ مشکلی خاتمه پیدا کرد .

وی افزود: پایان یافتن این طرح ملی در زمان تعیین شده پایان نمی پذیرفت مگر با همکاری خوب مردم شریف شهرستان به ویژه کشاورزان و بهره برداران عزیز .

فرماندار گفت: اطلاعات این طرح عظیم ملی، ذخیره و خزانه ارزشمندی است که می تواند یاری رسان مسؤولان و مراجع تصمیم گیری در اداره امور مملکتی باشد چراکه آمار و اطلاعات دقیق و متقن، پایه و اساس پیشرفت در جامعه و نظام اسلامی است و برنامه ریزی برای توسعه کشور بدون داشتن آمار صحیح ممکن نیست.

در ادامه احمد تجری مفرد، ضمن قدردانی از تلاشهای آمارگیران و ماموران سرشماری و همه عوامل ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان علی آباد کتول، از مشارکت مطلوب و ارزشمند کشاورزان و مردم در این طرح قدردانی کرد.

وی درپایان افزود: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلا ت مردم اسلامی ایران عزیزمان مانند این گونه طرح انجام می دهد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .