عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با متخلفان کانال های تلگرامی برخورد قضایی می شود


با متخلفان کانال های تلگرامی برخورد قضایی می شود

با متخلفان کانال های تلگرامی برخورد قضایی می شود

به گزارش کمیته کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان علی آباد کتول،احمد تجری مفرد رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول درپیامی به مسئولین کانالهای تلگرامی گفت: با مدیران کانال هایی که اقدام به تشویش اذهان عمومی در انتخابات و تخریب کاندیداها کنند برخورد قضایی صورت می گیرد.

فرماندارانتخابات را موضوع اصلی کشور در زمان حاضر دانست و افزود: باید به فرمایش های مقام معظم رهبری در این خصوص توجه کرده و دستگاه های نظارتی و مردم و مسئولان برای حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید به عنوان یک تکلیف به انتخابات نگاه کرده و همه مردم را پای صندوق های رای بیاوریم، از فعالان فضای مجازی خواست به برپایی پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات کمک کنند.

وی با بیان اینکه برخی کانال های تلگرامی از عناصر خارجی و ضد نظام سرچشمه می گیرند، گفت: این عناصر معاند برای تشویش اذهان عمومی تلاش می کنند و اطلاعات نادرست به آنها می دهند و ما نباید اجازه دهیم آنها در سرنوشت ما دخالت کنند.

درپایان فرماندارشهرستان علی آباد کتول،چند نکته رامتذکرشده که به شرح ذیل می باشد.

1-خوداری از ایجاد فضای دوقطبی وسوق ندادن کاربران به سوی تشدید این فضا

2-جلوگیری از تخریب کاندیده ها والزام در رعایت شئونات ومحافظ نمودن آبروی افراد در کانال ها

3-خوددراری از درج اخبار بی اساس واطمینان از منابع خبری دردرج اخبار وتلاش برای انتشار اخبارمورد وثوق

4-رفتار مسئولانه ولحاظ نمودن رسالت رسانه ای ،احترازاز ایجاد تشنج ودوری از فضای تهمت زنی وسیاه نمایی علیه نظام وعملکر در مقاطع مختلف.

در پایان احمد تجری مفرد افزود:مدیران گروه های تلگرامی باید توجه کنند که انتشار و تبلیغ علائم تحریم انتخابات،استفاده غیرمجاز از سایت ها و وبلاگ های متعلق به دستگاه های دولتی یا موسساتی که دارایی آنها از اموال عمومی است به منظور تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد هرگونه تغییر و تحریف فیلم،صوت یا تصویر نامزدهای انتخابات برای هتک حرمت و حیثیت آنها خلاف قانون بوده و با برخورد قضائی مواجه خواهد شد.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .