عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 41 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی اختصاص یافت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کردکوی:

بیش از 41 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی اختصاص یافت

بیش از 41 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی اختصاص یافت

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کردکوی از اختصاص بیش از 41 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی این شهرستان خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی، احمد وطنی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در گفتگو با « اتاق خبر» فرمانداری با اشاره به حمایت های دولت از بخش صنعت اظهار کرد: طرح خروج از رکود و رونق تولید از جمله برنامه های دولت تدبیر و امید برای حمایت از بخش صنعت است.
وی با اشاره به ثبت نام 140 واحد تولیدی شهرستان برای دریافت این تسهیلات بیان کرد: از این تعداد 85 واحد تولیدی مشمول دریافت این تسهیلات بود که کل اعتبارات مصوب برای این واحدها 94 میلیارد و 300 میلیون تومان است.
وطنی ادامه داد: از مجموع واحدهای مصوب تاکنون 42 واحد تولیدی بیش از 41 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.
وی با اشاره به فعال بودن 52 واحد تولیدی در شهرستان گفت: در حال حاضر 17 واحد فعال در شهرک و 8 واحد نیز در ناحیه صنعتی فعال است. هم چنین 27 واحد تولیدی نیز در خارج از نواحی صنعتی مستقر شده است.
رئیس اداره صنعت شهرستان با اشاره به اشتغال مجوزهای صنعتی افزود: سال گذشته اشتغال مجوزهای صنعتی در استان دو هزار و 89 نفر بود که سهم شهرستان کردکوی نیز 393 فرصت شغلی است که از این نظر رتبه دوم را در استان کسب کرده است.
وی درباره سرمایه گذاری مجوزهای صنعتی هم اظهار کرد: کل سرمایه گذاری مجوزهای صنعتی در استان بیش از یکهزار و 692 میلیارد تومان و در شهرستان نیز بیش از 56 میلیارد تومان بود که در این بخش هم کردکوی رتبه دوم را در استان به دست آورد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 630
  • کد خبر : 33888