عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصاحبه خبری فرماندار بندرگز با سیمای گلستان در رابطه با انتخابات


مصاحبه خبری فرماندار بندرگز با سیمای گلستان در رابطه با انتخابات

مصاحبه خبری فرماندار بندرگز با سیمای گلستان در رابطه با انتخابات

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ، فرمانداربندرگزدر حاشیه بازدید از برخی شعب اخذ رای شهرستان در گفتگو با خبرنگارصدا و سیما ضمن تقدیر ازکلیه عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار داشت: امروز روز مبارکی برای مردم شریف ایران است و هر کسی رای به صندوق می اندازد دِین  خودش را به نظام و انقلاب  ادا می کند .چون نظام و انقلاب ما با  ایثارگری شهداء بدست آمده است.

میرزایی فرماندار بندرگزدر خصوص اقدامات اولیه مجموعه عوامل و دست اندرکاران انتخابات  بیان داشت : از ساعات  اولیه صبح و 2 ساعت قبل از شروع رای گیری، صندوق و اقلام  انتخاباتی توسط عوامل اجرایی و نظارت  تحویل نمایندگان فرماندارگردید و با استقرار به موقع در محل شعب اخذ رای ، امورات را مرحله به مرحله  انجام دادند  تا اینکه از طریق سیستم و به موقع ارتباط سیستمی برقرار شد.

 فرماندار شهرستان  با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در ساعات نخستین در پای صندوقهای رای، گفت :  الحمدالله مردم استقبال خوبی داشتند و تاکنون 7500 تعرفه در شهرستان مصرف شده است .

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان بندرگز در توصیه ای خطاب به مردم این شهرستان نیز گفت: همشهریان عزیز سعی نمایند در ساعت مقرر در پای صندوق رای حاضر شوند این موارد را به اواخر ساعات انتخابات موکول نکنند به مشکل تراکم مراحل پایانی رای گیری مواجه نشویم و تا فرصت است در اولین ساعت  پای صندوق رای حاضر شوند.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور مردم شهرستان بندرگز ، امروز شاهد انتخاباتی سالم و با شکوه و حماسی خواهیم بود و این مهم بر عزت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد افزود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .