عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور حداکثری مردم در انتخابات، موجب تغییر نگاه دنیا به ایران شده است

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، موجب تغییر نگاه دنیا به ایران شده است

حضور حداکثری مردم در انتخابات، موجب تغییر نگاه دنیا به ایران شده است
دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، نگاه دنیا را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر داده است.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کردکوی، رامین نورقلی پور، دبیر مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ستاد انتخابات کردکوی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات، بسیار پرشور و تأثیرگذار بود، اظهار کرد: مردم در تمام سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نشان داده اند که همیشه پای کار هستند و پیروی خود را از انقلاب اسلامی نشان داده اند.
وی بیان کرد: در انتخابات هم که یکی از بزنگاه های مهم در کشور به شمار می رود مردم حضوری پرشور و گسترده دارند. نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به شرایط بین المللی که در ان قرار داریم و با توجه به تحریم های گسترده ای که بر علیه کشورمان وجود دارد و تصورات مردم برخی از کشورها، حضور حداکثری مردم موجب شده تا نگاه دنیا نسبت به جمهوری اسلامی تغییر کند.
وی گفت: دنیا توان ملت ایران را به چشم خود دیده است و قطعا به جای اینکه از موضع تهدید با ملت ایران سخن بگوید از باب گفتگو وارد خواهد شد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .