عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخابات شهرستان گرگان در سلامت و دقت کامل برگزار شد

فرماندار شهرستان گرگان:

انتخابات شهرستان گرگان در سلامت و دقت کامل برگزار شد

انتخابات شهرستان گرگان در سلامت و دقت کامل برگزار شد
فرماندار شهرستان گرگان گفت: در شهرستان گرگان ۱۰۰ درصد انتخابات ما به صورت آنلاین و الکترونیکی برگزار شد و در دقت و سلامت انتخابات به هیچ عنوان شکی ندارم.
دکترسید عباس حسینی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: اطلاعات درستی از سوی رسانه‌ها به مردم ارائه شد که سبب شد در 29 اردیبهشت ماه مردم حماسه آفریدند و از لحظات آغازین انتخابات تا پایان انتخابات مردم در صفوف آراء حضور داشتند.
وی تصریح کرد: نمودار انتخاباتی ما بیانگر این بود که بار ترافیکی انتخابات در لحظه‎های پایانی خواهد بود اما در این انتخابات با وجود گرمی هوا مردم در همه ساعات روز حضور داشتند.
برپایی 238 شعبه اخذ رای در گرگان
فرماندار گرگان  با بیان اینکه 238 صندوق شعبه اخذ رای در شهر گرگان وجود داشت، ادامه داد: مجریان انتخابات درصدد بودند که 2انتخابات پارلمان محلی و ریاست جمهوری را برگزار کنند.
حسینی یادآور شد: در شهرستان گرگان در  حوزه روستایی بهاران با 34 روستا و بخش مرکزی با 60 روستا و شهرهای گرگان و سرخنکلاته، جلین، قرق انتخابات به خوبی برگزار شد.
فعالیت 5 هزار نفر عوامل اجرائی در انتخابات در شهرستان گرگان
وی با اشاره به اینکه بیش از 5 هزار نفر از عوامل اجرایی در انتخابات با ما همکاری داشتند، خاطرنشان کرد: انتخابات شهر گرگان تمام الکترونیک برگزار شد و در روستاها و شهر سرخنکلاته، جلین و قرق انتخابات به صورت نیمه الکترونیک برگزار شد.
فرماندار گرگان تاکید کرد: در شهرستان گرگان 2 صندوق تعرفه‎ای وجود داشت و پیش‎بینی شده بود به هر علتی سیستم الکترونیکی پاسخ نداد عوامل اجرایی صندوق الکترونیکی را پلمب و به صورت دستی انجام دهند.
حسینی افزود: در کل کشور مشارکت حداکثری در انتخابات وجود داشت که امنیت کشور را این حضور گسترده به گفته مقام معظم رهبری تقویت کرد.
وی گفت: انتخابات الکترونیک و نیمه الکترونیک در مرحله گذشته در  انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود داشت و بسیاری از شرکت‌کنندگان در این انتخابات راضی بودند و در این مقطع نیز برای شورای شهر تمام الکترونیک و برای ریاست جمهوری نیمه میکانیزه بود.
53 درصد رای دهندگان شهرستان گرگان بانوان بودند
حسینی تاکید کرد: مشارکت بانوان در شهرستان گرگان بیش از آقایان بود و 53 درصد بانوان در شهرستان گرگان مشارکت داشتند و این جای خرسندی است.
وی یادآور شد: 128 هزار و 163 رای صحیح در شورای اسلامی شهر گرگان برای 212 کاندیدا در آن روز به رقابت پرداختند.
حسینی با بیان اینکه بیش از 350 هزار نفر واجد شرایط رای‌دهنده در شهرستان گرگان داشتیم، تاکید کرد: بیش از 62 درصد شهرستان گرگان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر گرگان مشارکت داشتند.
وی گفت: در طول انتخابات از 9 اردیبهشت ماه تا 2 روز پس از انتخابات مجموعه انفورماتیک فرمانداری گرگان تلاش کردند همه زیرساخت‎ها فراهم شود و دستگاه‎های خدمات‎رسان مانند برق و مخابرات تلاش بی‎شائبه‎ای داشتند که جا دارد از این دستگاه‎ها قدردانی کنیم.
شکی در سلامت و دقت انتخابات شهرستان گرگان ندارم
فرماندار گرگان یادآور شد: در شهرستان گرگان 100 درصد انتخابات ما به صورت آنلاین و الکترونیک برگزار شد و در دقت و سلامت انتخابات به هیچ عنوان شک ندارم.
حسینی با اشاره به اینکه ‎ 123صندوق اخذ رای در شهر گرگان برای انتخابات داشتیم، تاکید کرد: وزارت کشور برای آغاز انتخابات رمز آغاز انتخابات را در ساعت 5:30 دقیقه صبح به حراست فرمانداری‎ها اعلام شد تا امنیت انتخابات حفظ شود.
در گرگان کمبود تعرفه نداشتیم                                                                                                       
وی با اشاره به اینکه با کمبود تعرفه در شهرستان گرگان رو به رو نبودیم و محدودیت تعرفه وجود نداشت، یادآور شد: در روز انتخابات تخلف یا تقلبی وجود نداشته اما شاید قبل از برگزاری انتخابات تبلیغات زودهنگام و یا  تخلفاتی وجود داشت.
فرماندار گرگان درباره لیستی منتصب به حامیات شهردار و یا تخلف بودن این لیست، خاطرنشان کرد: شهردار از جایگاه شهردار به اسم شهردار از فردی حمایت کرده باشد تخلف کرده و اگر حسین صادقلو حرفی زده و مباحثی انجام داده یک فرد به شمار می‎رود.
حسینی افزود: ما مر قانون را انجام می‎دهیم و اعتراض‎هایی که آمده است را مورد بررسی قرار می‎دهیم و اگر در روند انتخابات مشکلی وجود داشته شعبه خاصی برای آن در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: زمان اعتراض نامزدها 2 روز پس از اعلام نتیجه انتخابات است و مهلت اعتراض انتخابات ریاست جمهوری امروز به پایان می‌رسد.
  انتخابات شهرستان گرگان در سلامت و دقت کامل برگزار شد

 

انتخابات شهرستان گرگان در سلامت و دقت کامل برگزار شد

 

انتخابات شهرستان گرگان در سلامت و دقت کامل برگزار شد

 

انتخابات شهرستان گرگان در سلامت و دقت کامل برگزار شد

 

انتخابات شهرستان گرگان در سلامت و دقت کامل برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 615
  • کد خبر : 34201