عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار گالیکش طی پیامی از حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تشکر کرد


فرماندار گالیکش طی پیامی از حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تشکر کرد

فرماندار گالیکش طی پیامی از حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تشکر کرد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش حسن خسروی طی صدور پیامی از حضور و مشارکت گسترده و بی نظیر ملت بزرگ ایران و اهالی شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر کرد.

در این پیام آمده است: ملت بزرگ و انقلابی ایران بار دیگر با حضور حماسی و خیره کننده خویش در پای صندوق های رای یکبار دیگر چشمهای جهانیان و بدخواهان را خیره کردند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند که باعث شادی و امیدواری دل دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان گردید.

یقینا برنده واقعی و پیروز این میدان تمامی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی اند و تمامی هموطنان در خلق این حماسه بزرگ نقش بی بدیلی دارند. باید قدر این وفاق ملی و اتحاد و انسجام همگانی را بدانیم و پس از این همگی دست در دست یکدیگر برای ساختن کشوری آباد، آزاد،مقتدر، پیشرفته و تاثیرگزار بکوشیم.

اینجانب این موفقیت بزرگ را به تمامی آحاد ملت، هموطنان و همشهریان گرامی تبریک عرض نموده و از پیشگاه خداوند قادر متعال سلامتی موفقیت یکایک هموطنان و توفیق و سلامتی دولتمردان بویژه رییس جمهور محترم و منتخب را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم.

     

حسن خسروی

فرماندار شهرستان گالیکش


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 507
  • کد خبر : 34220