عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت سوم خرداد


پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت سوم خرداد

پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت سوم خرداد

فرماندار علی آباد کتول طی پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، این روز را به مردم شهرستان و تمامی ایثارگران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان طی پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، این روز را به مردم شهرستان و تمامی ایثارگران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

چه زیبا گفت معمار کبیر انقلاب که خرمشهر نه آن خاکی است که ارزش دنیوی دارد بلکه ایمانی است که آخرت را برای مسلمان ساخته و این سرزمین را جزو مجاهدین فی سبیل‌الله به حساب می‌آورد اعتقادی بود.

آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس، از قدرتی حکایت می کرد که همت و ایمان رزمندگان اسلام آن را پدید آورد،بی تردید آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشتند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع‌مقدس، توفیقات همگان را در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال خواستارم.

احمد تجری مفرد

فرماندارشهرستان علی آباد کتول


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .