عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فرماندار درصبح گاه مشترک به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر


حضور فرماندار درصبح گاه مشترک به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر

حضور فرماندار درصبح گاه مشترک به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول،به مناسبت سوم خرداد وسالروز آزاد سازی خرمشهر صبحگاه مشترک باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول در محل سپاه پاسداران علی آباد کتول برگزارشد.

احمد تجری مفرد فرماندار در حاشیه این مراسم با تبریک سوم خرداد سالروز حماسه ی فتح خرمشهربه تجلیل از رشادتهای ماندگار نیروهای مسلح ،بسیج،ارتش، سپاه پاسداران در دفاع از کیان اسلامی پرداخت و افزود: آزادسازی خرمشهر تجلی زیبای پیوند نیروهای مسلح و آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی برای دفاع از عظمت و اقتدار این سرزمین بود که امروز به عنوان نقطه ی قوتی برای جلوگیری از هرگونه زیاده خواهی دشمنان درآمده است.

وی با بیان اینکه هیچ چیز جز یاد و توکل به خدا خرمشهر را آزاد نکرد، تأکید کرد: همیشه ما نباید صرفاً به تجهیزات نظامی برای رسیدن به اهداف خود متکی و یا مغرور شویم، چراکه بزرگترین عامل پیروزی ما در همه عرصه‌ها معنویت و امداد الهی بوده و خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه خون شهدا و امداد الهی بود که خرمشهر را آزاد کرد، افزود: آزادسازی خرمشهر با از خودگذشتگی ملت ولایتمدار و امدادهای غیبی خداوند متعال بود که آزاد شد.

فرماندار شهرستان نیر اتحاد و توسل به اهل بیت(ع) و پیروی مردم ایران از ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس را از کلیدی‌ترینمؤلفه‌ها در اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی در برابر ابرقدرت‌های جهانی برشمرد.

در این مراسم اعضای شورای تامین شهرستان به تمثال شهدا ادای احترام کرده و از یگان حاضر در میدان رژه رفتند.

 

 

حضور فرماندار درصبح گاه مشترک به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .