عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبریک فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان


تبریک فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

تبریک فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان ضمن صدور پیامی به عموم ملت عزیز ایران بویژه همشهریان ولایت مدار شهرستان علی آباد کتول حلول ماه نزول قرآن ، ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

بسمه تعالی

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

رمضان، ماه شکوه روح و شکیب تن، ماه غفران و آمرزش گناهان، ماه توبه و تضرع بر پیشگاه الهی، ماه انعام بندگان بر خوان گسترده احسان و فضل بی انتهای پروردگار، ماه میهمانی خدا، ماه میعاد و هنگامه یاد، ماه نزول قران، ماه گشایش درهای رحمت الهی ،ماه معنویت و صفای نفس و مناجات و روی آوردن به خداست، ماه استمداد و بهره مندی از فیوضات و اتصال به ذات تبارک و تعالی است.

بار دیگر ماه مبارک رمضان فرا رسید و مومنان با قلوبی مالامال از ایمان و امید، به ضیافت پرشکوه و بی نظیری می روند که حضرت دوست میزبان آن است، با حلول ماه رمضان، شیرینی سحرهای مناجات رنگ می گیرد و محبّت و قرب در دلهای خشکیده بشر جوانه میزند.

اینجانب حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه ونیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به عموم مسلمانان جهان بویژه مردم خداجو و متدین شهرستان علی آباد کتول تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته وبهره مندی از فیوضات عظیم آن را مسئلت دارم.

احمد تجری مفرد

فرماندار شهرستان علی آباد کتول


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .