عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار؛

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان برگزار شد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار گمیشان و اعضای این شورا برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان در این جلسه با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: همه باید در این ماه مهمانی خدا بهره کافی را ببریم چرا که این ماه فرصتی برای بازسازی و خودسازی انسان است.

وی بر نقش آموزش و پرورش در تبیین ارزش های دینی و اسلامی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

توماج در ادامه با اشاره به حضور حماسی مردم شهرستان در انتخابات اذعان داشت: آموزش و پرورش در خلق حماسی مردم شهرستان خصوصاً حضور دانش آموزان در پای صندوق های رای نقش ویژه ای داشته است.

نمایند عالی دولت در شهرستان اضافه کرد: انتخاب مجدد دکتر روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، نشان از تایید مردم ازعملکرد و سیاست های اجرایی دولت در کشور می باشد.

رییس شورای آموزش و پرورش گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود شغل معلمی را سعادتی برای فرد دانست و افزود: معلمی شغلی شریف و خود واژه معلم مقدس و ارزشی وصف ناپذیر دارد.

وی ادامه داد: معلمان با عملکرد خود باید به عنوان یک الگویی کامل و جامع برای دانش آموزان باشند تا هر یک از دانش آموزان با سرلوحه قراردادن آنان اهداف و مسیر تعالی خود را در زندگی به خوبی مشخص و طی کنند.

توماج در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی بیان داشت: امام(ره) شخصیت بزرگی است که به آن، جهان اسلام افتخار می کند.

فرماندار گمیشان افزود: انقلاب اسلامی مهمترین ارمغان امام(ره) به مردم است و باید مراسمات ارتحال این شخصیت بزرگوار به گونه ای باشد که جوانان با ویژگیهای شخصیتی امام خمینی (ره) به خوبی آشنا شوند.

لازم به ذکر است ثبت نام از کلاس اولی ها در شهرستان از 6 خرداد شروع شده است.

 

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گمیشان برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 783
  • کد خبر : 34351