عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه پیرامون مشکلات و ساماندهی متکدیان


برگزاری جلسه پیرامون مشکلات و ساماندهی متکدیان

برگزاری جلسه پیرامون مشکلات و ساماندهی متکدیان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه ای پیرامون مشکلات وساماندهی متکدیان باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان،جمشیدی دادستان علی اباد کتول ومدیران شهرستان در محل دادگستری برگزارشد.

فرماندارگفت: آسیب های اجتماعی نگرانی های زیادی را برای همه ما و مسئولین شهرستان به وجود آوردهکه این امرهمت بیشتر را در خصوص شناسایی و برنامه ریزی در جهت کاهش و کنترل آن ، توسط دسگاههای مسئول رامی طلبد.

وی تصریح کرد : ریشه کن کردن تکدی گری نیاز به کار جمعی تمام افراد جامعه دارد و ما نیز در راستای از بین بردن این معضل اجتماعی تلاش خواهیم کرد .

تجری مفرد ضمن تاکید بر توجه به این آفت اجتماعی در سطح شهرستان گفت : باید در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شود تا شاهد ازدیاد و تبدیل به ناهنجاری شدن در سطح شهرستان نشویم.

وی درادامه خواستار تهیه بانک اطلاعاتی از متدکدیان شهرستان شدوگفت:باید مشخصات کامل از متکدیان شهرستان داشته باشیم که این کار موجب می شود که بدانیم واقعا از این قشر کدام احتیاج دارد کدام ندارد تا بتوانیم برنام ریزی کامل وجامع در این خصوص انجام دهیم.

فرماندار فرهنگ سازی را یکی از مطالب اساسی در ریشه کنی تکدی گری در شهرستان اعلام و افزود: باید با فرهنگ سازی و آگاه سازی جامعه و شفاف سازی کار های انجام شده برای جلوگیری از تکدی گری و اعلام اقدامات انجام شده به مردم بتوانیم بحث فرهنگی کمک نکردن به متکدیان حرفه ای در جامعه را گسترش دهیم.

جمشیدی دادستان شهرستان گفت: اطلاع‌رسانی یکی از راهکارهایی است که می‌تواند در آگاهی دادن به مردم در خصوص عدم حمایت از افراد متکدی مؤثر باشد، با استفاده از منویات رهبری در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهیم توانست آمار متکدیان را کاهش دهیم.

وی افزود: مساعدت خیرین در این حوزه نیز در جهت تکمیل پروژه ایجاد مکان برای نگهداری از متکدیان و تامین قسمتی از نقدینگی خواهد بود که در این خصوص انتظار می رود مکان موقتی در نظر گرفته شود.

جمشیدی تصریح کرد: براي جمع آوري و ساماندهي متكديان و حل اين مسئله اجتماعي مهم به همگرايي، همكاري و همفكري تمام دستگاههاي اجرايي شهرستان نياز است و مبارزه با اين آسيب اجتماعي كار يك دستگاه و نهاد نيست و مصمم هستیم این طرح را با جدیت دنبال کنیم.

در پایان کلیه اعضای ستاد تکدی گری شهرستان به بیان نظرات و پیشنهادتشان در جهت رفع این این معظل و مشکل پرداختند .

 

برگزاری جلسه پیرامون مشکلات و ساماندهی متکدیان

 

برگزاری جلسه پیرامون مشکلات و ساماندهی متکدیان

 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .