عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد در قره بلاق برگزارشد


مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد در قره بلاق برگزارشد

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد در قره بلاق برگزارشد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد با حضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان جمعی از مردم و مسئولین استان وشهرستان درروستای قره بلاق برگزار شد.

فرمانداراظهارداشت:رمضان ماه خودسازی، زدودن تیرگی‌ها، وحدت و همدلی است.

وی افزود:امروز اسلام به واسطه نهضت امام حسین(ع) زنده است و نهضت امام راحل(ره) نیز ادامه دهنده همین مسیر است.

تجرس مفردگفت:از شاخصه های بسیار مهم سیره امام خمینی(ره) دفاع از مظلومان وایستادگی در مقابل مستکبران بود که شاهد این موضوع از همان ابتدا انقلاب بودیم.

وی خاطر نشان کرد: دفاع از ملت فلسطین از گذشته تاکنون و همچنین امروز دفاع از دیگر ملت های مظلوم جهان همچون سوریه و یمن نشان دهنده این موضوع است که این راه همچنان ادامه دارد.

فرماندار اظهار داشت: امام خمینی(ره) جزء شخصیت‌های بی نظیر تاریخ است که پس از انبیاء و ائمه اطهار (ع) تاثیرات بزرگی بر جهان اسلام گذاشت.

تجری مفرد با بیان اینکه امروز دشمن برای مقابله با نظام اسلامی در پی شکستن ولایت محوری و تضعیف جایگاه ولایت فقیه در جامعه است، افزود: پیروی از ولایت فقیه تنها راه تداوم آرمان های امام خمینی (ره) و حرکت در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: کسب استقلال، عدم وابستگی به قدرت های استکباری و برقراری حکومت اسلامی در ایران از ثمرات اصلی نهضت امام خمینی (ره) بود.

همچنین فرماندار نیز در این مراسم بیان داشت: قیام ۱۵ خرداد در سرعت بخشی به روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت و این قیام عظیم و مردمی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات انقلاب و اسلام بود.

تجری مفرد خاطر نشان کرد: امروز ما مردم شیعه وسنی منطقه باید خدا را برای داشتن کشوری که تمام احکام وقوانین آن بر طبق رضای خداوند متعال وضع شده است، شاکر باشیم.

وی تصریح کرد: حکومت طاغوت در همه زمان ها قصد تسلط بر سرزمین ها، دزدی و چپاول ذخایر ملی و فرهنگی ملت ها و امت ها را داشته است.

وی گفت: برای اعتلای اسلام عزیز تلاش های بسیاری از ابتدای اسلام انجام شده که انقلاب اسلامی نیز در ادامه همان تلاش ها است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخوردهای خشونت‌آمیز گروه‌هایی نظیر داعش که در دنیای امروز به اسم اسلام اتفاق می‌افتد، گفت: این اسلام‌ها اصلا با اسلام حقیقی سنخیت ندارد چرا که دین اسلام در حقیقت دین دوستی، صلح و محبت است.

تجری مفرد با بیان اینکه در29 اردیبهشت‌ماه انتخابات باشکوه و رقابتی برگزار شد، عنوان کرد: انتخابات مظهر اقتدار و امنیت ملی است و مردم با حضور در انتخابات نظر خود را درباره مباحث مختلف کشور ارائه می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از کشورها نمی‌توانند انتخاباتی با حضور ملت خود برگزار کنند، افزود: برخی کشورها از برگزاری انتخابات واهمه دارند اما در نظام جمهوری اسلامی ایران بر برگزاری این حماسه عظیم تأکید شده است.

فرمانداربا اشاره به اینکه راه امام خمینی(ره) همان کسب عزت و اقتدار بود، تصریح کرد: تنها هدف امام(ره) این بود که مردم سرنوشت خوشان را تعیین کنند بنابراین هیچ کسی نباید در سرنوشت مردم دخالت کند.

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد در قره بلاق برگزارشد

 

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وقیام خونین ۱۵ خرداد در قره بلاق برگزارشد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .