عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرح علت تاخیر اعلام تجمیع آرای شورای شهر گرگان / کنترل تب کریمه کنگو در گرگان

فرماندار گرگان در جلسه شورای اداری گرگان مطرح کرد:

شرح علت تاخیر اعلام تجمیع آرای شورای شهر گرگان / کنترل تب کریمه کنگو در گرگان

شرح علت تاخیر اعلام تجمیع آرای شورای شهر گرگان / کنترل تب کریمه کنگو در گرگان

فرماندار شهرستان گرگان در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان در خصوص اظهارات و بیان مسائل نادرست توسط برخی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی این شهر گفت: در تجمیع و شمارش آرا کمترین دخالت نیروی انسانی وجود داشت.
سومین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان صبح امروز با حضور "حجت الاسلام موسی فتوحی "مدیر کل بازرسی استان گلستان  ،"دکترسیدعباس حسینی" فرماندار مرکز استان و مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .
فرماندار شهرستان گرگان در این جلسه ضمن قبولی طاعات و عبادات  اظهار کرد: خوشبختانه بخش نظارتی و بازرسی نگاه هدایت و اصلاح را در دستور کار دارد که این نگاه باعث بهبود وضعیت و عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی و مسوولان استان می‌شود.
وی در خصوص بیماری کریمه کنگو در استان و شهرستان گرگان، ادامه داد: اطلاع‌رسانی صحیح باعث می‌شود که جامعه با آگاهی بهتر نسبت به پیشگیری از این بیماری اقدام کنند.
فرماندار گرگان با اشاره به اینکه تب کریمه کنگو در شهرستان گرگان کنترل شده و مصون از این بیماری است، گفت: باید همه ما در راستای آگاهی مردم تلاش کنیم و اقدام خوب اداره کل دامپزشکی استان در راستای توزیع بروشور می‌تواند به افزایش آگاهی مردم کمک کند.
حسینی با اشاره به آغاز هفته محیط زیست بیان کرد: حفظ محیط زیست یک وظیفه همگانی است و همه ما باید در راستای حفظ محیط‌زیستی که شهرستان گرگان نیز از موهبت‌های ویژه الهی برخوردار است، کوشا باشیم.
وی به حصارکشی در پارک جنگلی «النگدره» در گرگان اشاره کرد و گفت: متاسفانه استفاده درست و هدف‌گذاری از این فضا نشده ،که این یک نقص است.
فرماندار گرگان با تقدیر از عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: آگاه‌سازی و آموزش تمامی دستگاه‌ها و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با بحران می‌تواند باعث آمادگی لازم برای مواجهه با بحران باشد.
حسینی گفت: بحران را باید جدی گرفت زیرا وقوع بحران قابل پیش‌بینی نیست و هر لحظه و در هر مکان ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که به بحران استانی و ملی تبدیل شود.
وی به فصل تابستان و افزایش ضریب وقوع آتش‌سوزی در مزارع و منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی درست و آگاه‌سازی صحیح بهترین راه پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی با عامل انسانی است.
فرماندار گرگان بیان کرد: همه ما باید شرایط زیست محیطی و منابع طبیعی را به سمتی پیش ببریم که در مرحله اول از وقوع آتش‌سوزی پیشگیری کنیم و در مرحله بعد باید آماده باشیم تا در صورت وقوع آتش با سریع‌ترین اقدام، آتش را مهار و اطفا کنیم.
دکترحسینی در خصوص خرید تضمینی گندم تاکید کرد: مراکز خرید گندم می‌توانند با افزایش شیفت کاری و تمهیدات لازم، سرعت خرید گندم را افزایش دهند زیرا ایجاد ترافیک و صف‌های طولانی در حاشیه جاده‌ها احتمال وقوع حادثه و مشکلات مبتلا به را افزایش می‌دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت ماه بیان کرد: به راحتی نمی‌توانیم از این واقعه بزرگ که برنده اصلی آن مردم بودند را بگذریم و باید با تلاش بیشتری برای خدمت به مردم تلاش کنیم.
فرماندار گرگان گفت: همه مسوولان و دستگاه‌ها در این انتخابات به واقع تلاش شایانی داشتند که به طور قطع اقدام خالصانه و جهادی برای خدمت به مردم  توسعه نظام باعث رضایت خداوند خواهد شد.
دکترحسینی گفت: کارکنان و مسوولان از فضای مجازی برای مکاتبات اداری استفاده نکنند زیرا استفاده از این سیستم‌های ناایمن باعث بروز مشکل و افشای اسناد اداری خواهد شد و مکاتبات اداری در فضای مجازی و از طریق نرم‌افزارهای ناایمن ممنوع و جرم محسوب می‌شود.
وی با اشاره به ادعای تخلفات انتخاباتی در انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان، تاکید کرد: در این دوره 22 شعبه به صندوق‌های انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان اضافه شد.
دکترحسینی بیان کرد: در سطح شهر گرگان 400 صندق الکترونیک وجود داشت که روزهای قبل از انتخابات نیز مانور انتخابات را برگزار کردیم و با وجود این موضوع، برخی به صورت آگاهانه و ناآگاهانه مسائلی را مطرح می‌کنند که درست نبود.
وی گفت: صندوق‌های الکترونیک با کمترین دخل و تصرف نیروی انسانی در روز انتخابات را داشتیم و اگر الکترونیک نبود اعلام نتایج با 48 ساعت تاخیر اعلام می‌شد.
فرماندار گرگان با اشاره به اینکه چرا روز بعد از انتخابات تجمیع صورت نگرفت، گفت: اعلام نتیجه و تجمیع انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قانون دارای اولویت بود.
حسینی گفت: اولین صورتجلسه شوراها ساعت اولیه بامداد و آخرین صورتجلسه ساعت 10 صبح به دست ما رسید اما اعلام نتیجه ریاست جمهوری برای ما دارای اولویت بود و هر شعبه‌ای که صورتجلسه خود را در سیستم ثبت می‌کرد آمارها در سیستم جامع وزارت کشور به ثبت می‌رسید.
وی اضافه کرد: متاسفانه در طول تجمیع آرا در اواسط روز بعد، تعدادی افراد غیرمسوول اطلاعات نادرستی را به مردم ارائه دادند که این اطلاع‌رسانی‌های کذب و نادرست باعث شد که ابهامات و مشکلات روانی را برای مردم و حتی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان ایجاد کند.
فرماندار گرگان گفت: متاسفانه برخی از نامزدها راستی‌‌آزمایی خانوادگی را به سیستم اداری نفوذ می‌دهند و پیش‌بینی می‌کرده در یک صندوق تعداد مشخصی رای داشته اما رای نیاورده، این رای نیاوردن را به سیستم دولتی مربوط می‌سازند.
وی با تقدیر از حضور با شکوه مردم در انتخابات، تاکید کرد: ما به عنوان مسوول باید تشکر عملی از مردم داشته باشیم.

شرح علت تاخیر اعلام تجمیع آرای شورای شهر گرگان / کنترل تب کریمه کنگو در گرگان

 

شرح علت تاخیر اعلام تجمیع آرای شورای شهر گرگان / کنترل تب کریمه کنگو در گرگان

 

شرح علت تاخیر اعلام تجمیع آرای شورای شهر گرگان / کنترل تب کریمه کنگو در گرگان

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 740
  • کد خبر : 34564