عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس اداره امورمالیاتی بافرماندارعلی آباد کتول


دیدار رئیس اداره امورمالیاتی بافرماندارعلی آباد کتول

دیدار رئیس اداره امورمالیاتی بافرماندارعلی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی اباد کتول،علی رضایی رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بااحمد تجری مفرد فرمانداردیدار و گفتگو نمود.

فرماندار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ایشان در ماه مبارک رمضان ،روز مالیات را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفته وبا اشاره بهدرآمدهای پایدار مالیات بر ارزش افزوده خواستار تلاش هر چه بیشتر در راستای شناسایی منابع جدیدمالیاتی و تامین درآمدهای عمومی دولت شدند.

وی در ادامه به نقش مالیات در توسعه و پیشرفت کشور اشاره نمود و گفت : پرداخت مالیات باعث رشد و پیشرفت کشور می شود و بسیاری از پروژه های ما از محل درآمدهای مالیاتی اجرائی می شود و به عنوان مثال می توان به تخصیص بخشی از مالیات ارزش افزوده در جهت اجرائی نمودن پروژه های روستاهای فاقد دهیاری اشاره نمود .

فرماندار علی اباد کتول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : اساساً پرداخت مالیات را می توان به عنوان یک شاخص مهم در جهت توسعه و پیشرفت کشور نام برد .

در پایان علی رضایی رئیس اداره امورمالیاتی علی اباد کتول ضمن ارائه گزارش خواست تا درموضوع تسلیم اظهارنامه مالیات کلیه صاحبان مشاغل عملکرد سال 1395لغایت 31/3/96از طرف بخشداری ها ودهیاری ها جهت همکاری اطلاع رسانی گردد.

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .