عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان آزادشهر


تشکیل جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان آزادشهر

تشکیل جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان آزادشهر

 

 جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان آزادشهر به ریاست سید غلامرضا قاضوی معاون فرماندار شهرستان و با حضور مدير امور آب شهرستان و مسئولين ادارات جهاد كشاورزي ،منابع طبيعي، آب روستایی و آب شهری و دیگر مسوولین ادارات شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری اين شهرستان تشكيل شد.

قاضوی معاون فرماندار شهرستان آزادشهر گفت : مدیریت صحيح منابع آب وصیانت از این منابع حیاتی وظیفه کلیه افراد و دستگاههای اجرایی شهرستان آزادشهر می باشد.

وی افزود: به دليل محدودیت منابع آب وتوزیع نامناسب بارندگی هاي فصلی باید منابع آب های سطحی و زیر زمینی موجود رابه خوبی شناسایی و بهره برداري از آنها به صورت برنامه ريزي شده و دقيق صورت گيرد.

در ادامه اين جلسه تیموری مدیر امور آب شهرستان ضمن ارائه گزارشي از وضعيت منابع آب گفت : جلسه شورای حفاظت منابع آب به منظور ایجاد وحدت رویه ی اجرایی و نظامند کردن بهره برداری ، حفاظت از منابع آب برای توسعه پایدار و نیز در جهت به تعادل رسیدن منابع ومصارف آب در شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود : با توجه به اهمیت مدیریت منایع آب ، تدوین دستورالعمل اجرایی حفاظت کمی و کیفی منابع آب وهمچنین زمانبندی و اولویت اجرای احکام صادره در زمینه تخلفات منابع آب ونوع مصرف ، هماهنگی در جهت عدم تحویل خدمات ،تسهیلات به مصرف کنندگان غیر مجاز آب ، کشت وبرداشت آب بیش از میزان قید شده در متن قرارداد با شرکت آب منطقه ای ، برداشت غیر مجاز آب به هر طریق از جمله شرح وظایف این شورا می باشد.

در ادامه جلسه در خصوص مدیریت و حفاظت از منابع آب شهرستان بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

برخورد قضایی با چاه های دارای اضافه برداشت، غیر مجاز و تغییر کاربری داده شده از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

تشکیل جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان آزادشهر

 

تشکیل جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان آزادشهر

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1204
  • کد خبر : 34654