عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 96


برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 96

برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 96

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، سومین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 96 با حضور دکتر نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس و مهندس تیرانداز  مدیرکل فنی و حرفه ای استان و  مدیران دستگاه های اجرایی و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی  ازماه مبارک رمضان  و فیوضات  لیالی  قدرو عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت علی  (ع) اشاره ای بر فضایل  و جایگاه آن امام بزرگوارداشت و گفت  : مولای متقیان علی (ع) انصافا انسان کامل و نمونه انسان کامل بوده و است که در همه زمینه ها از خود می گذرد و برای خدا و اعتلای جامعه از تمام توانش بهره می گیرد .

"علی اصغر میرزایی" در ادامه در رابطه با مساله روز قدس  افزود : روز قدس ، یادگار بیاد ماندنی امام عزیزمان است که توسط مقام معظم رهبری و ملت شریف این امر مهم همه ساله بصورت پرشور انجام می گردد.

وی گفت : روز قدس روز مستضعفین است  و همه باید این فضا را آماده نماییم که در این امر معنوی و سیاسی شرکت نماییم و  با حضور و فریادهای دشمن شکن خود از مظلومین جهان حمایت و وحدت و انسجام جهان اسلام را به رخ دشمنان بکشیم.

فرماندار بندرگز در ادامه به مساله انتخابات پرداخت ودر این خصوص گفت : انتخابات به همان انتظارو مدنظرو مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری که بارها تاکید فرمودند:  برگزاری انتخابات قانونی و سالم و حضور حداکثری ، با یاری خدا انجام گردید و همه  شادی و نشاط  رادر سیمای مبارک مقام عظمای ولایت برای حضور حداکثری و انتخابات سالم  شاهدبودیم .

وی افزود : ملت حمایت کردند و همیشه در صحنه بودند و هستند و با حضور بیش از 41 میلیون به هرحال این پیام را بدنیا بویژه سران مستکبری که در همسایگی کشور ما برنامه های  خیمه شب بازی طراحی کردند ملت ما با حضور خود و انتخاب اصلح پاسخ مناسب را دادند.

میرزایی با تقدیر و تشکر از زحمات  همه عوامل و دست اندرکاران  انتخابات شهرستان  بویژه مردم قدردان و همیشه در صحنه شهرستان گفت : الحمدالله در شهرستان انتخابات بخوبی برگزار شد و به اذعان هیات نظارت شهرستان بهترین انتخاباتی بود که با تعامل  و بدون هیچ مشکل صورت پذیرفت .

وی ادامه داد : برنامه های دولت این است که به همه کسانی که با سلایق های مختلف در پای صندوقهای رای حاضر شدند و به افراد دیگری رای دادند احترام بگذارد و این نقطه نظرات نشانه این است که ما خودمان را باانتظارات جامعه تطبیق دهیم و نگاهی به خواسته ها و در خواستها و انتظارات داشته باشیم که این گونه خواهد بود

میرزایی گفت : همه باید دست بدست هم دهیم و با همدلی و همراهی هم در راستای  سربلندی و عزت  ، آبادی و آبادانی ایران و رفاه و تکریم ملت شریف تلاش نماییم .

رییس شورای اداری شهرستان بندرگز همچنین در خصوص اقتصاد مقاومتی بیان داشت : اقتصاد مقاومتی جز برنامه های اصلی ادارات و نهادهاست و مدیران به صورت فعال می بایست با برنامه ریزی منسجم و هدفمند در راستای این امر و تحقق تولید و اشتغال که از دغدغه های مقام معظم رهبری و دولتمردان و مسئولین نظام است ، تلاش نمایند.

وی اشاره ای به فصل تابستان و مسافران تابستانه و نیز وظایف ستاد خدمات سفر داشت و گفت :  شناساندن شهرستان و فراهم نمودن زمینه ها برای خدمات رسانی و تمهیدات مطلوب برای گردشگران و مسافران  از اهداف ستاد خدمات سفر می باشد.

 میرزایی همچنین به فصل برداشت محصول و بحث خرید گندم و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره ای داشت و یادآوری نمود که  اطلاع رسانی شود کشاورزان به جاهای غیر مطمئن گندم را تحویل ندهند و پس از برداشت محصول ازآتش زدن بقایای مزارع پرهیز نمایند.

گفتنی است در این نشست دکتر نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس  شورای اسلامی ابتدا  در خصوص حمله تروریستی داعش به مرقد امام و مجلس و سپس معضل بیکاری  سخن گفت  وخواستار همدلی و همراهی و بسیج عمومی  همه مدیران و دستگاهها در کاهش و رفع آن گردید.  

در ادامه مهندس تیرانداز  مدیرکل فنی و حرفه ای استان گفت: در سال جاری ۲ طرح در زمینه اشتغال زایی در دستور کار دولت قرار دارد که یکی طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی  و دیگری طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی است.

تیرانداز افزود: در طرح کارورزی، فارغ‌التحصیلانی که ۲۳ تا ۳۲ سال سن دارند می توانند به سامانه کارورزی سازمان فنی و حرفه ای مراجعه و ثبت نام کنند که در این مورد یک سوم مبنای حقوق وزارت تعاون برای کارورزان در نظر گرفته خواهد شد .

وی اظهار داشت: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی هم مخصوص افراد ۱۵ تا ۲۳ سال است که تحصیلات دانشگاهی ندارند و یا آنکه بیش از ۴ سال از زمان فارغ التحصیلی آنها گذشته باشد .

برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 96

 

برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 96

 

برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 96

 

برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 96

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 526
  • کد خبر : 34822