عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و برپایی نماز عید فطر شهرستان گالیکش برگزار شد

با حضور فرماندار:

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و برپایی نماز عید فطر شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و برپایی نماز عید فطر  شهرستان گالیکش برگزار شد

  به گزارش "روابط عمومی فرمانداری گالیکش"، جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و برپایی نماز عید فطر این شهرستان با حضور حسن خسروی فرماندار، حجت الاسلام دلبری امام جمعه، طوسی بخشدار لوه، مسعودی رییس اداره اطلاعات و جمعی از مسئولین در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت شهادت حضرت امام علی (ع) با توجه به موضوع جلسه بیان داشتند روز قدس روز اسلام است و یکی از ملاکهای انقلابی گری و بصیرت می باشد.

ایشان با بیان اینکه روز قدس روز استکبار ستیزی است اظهار داشت: همگی با آمدن به صحنه اعلام می کنیم مسئله ای مهمتر و بالاتر از فلسطین نداریم و به اعتقاد من تمام برنامه های کشورهای مسلمان همین مسئله فلسطین است.

وی افزود: آزادی فلسطین از آرمانهای بزرگ انقلاب است و نباید از این شعار دست برداریم. مسئله مهم امروز جامعه مسئله وحدت است که بسیار مهم است و با وحدت تمام گروههای داخل میتوانیم به اهداف مهم انقلاب برسیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دلبری امام جمعه شهرستان با تشکر از زحمات حجت السلام و المسلمین موسوی امام جمعه سابق شهرستان از تمام آحاد جامعه و مسئولین دعوت نمود در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.

ایشان ضمن بیان احادیث و آیات قرآن کریم در خصوص یهودیان، گفت: قوم یهود کسانی هستند که مورد غضب خداوند قرار گرفتند و اگر بخواهیم دشمنان مومنان را نام ببریم یهودیان و مشرکان در راس آن هستند.

وی افزود: برنامه های شب قدر به نحو احسن در مساجد شهرستان برگزار شد و ان شاءالله در آخرین جمعه ماه رمضان در راستای بصیرت دهی و طبق برنامه راهپیمایی باشکوهی خواهیم داشت و تمام ادرات و آموزشگاههای سطح شهرستان حضوری فعال خواهند داشت.

 شروع راهپیمایی روز قدس شهرستان گالیکش در روز جمعه از ساعت 11:30 صبح از ابتدای خیابان شهید باهنر، جنب شبکه بهداشت تا مسجد جامع این شهرستان  می باشد.

ضمنا نماز عید فطر نیز در مرکز شهرستان و به صورت متمرکز راس ساعت 7:30 صبح برگزار می گردد.

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و برپایی نماز عید فطر  شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و برپایی نماز عید فطر  شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس و برپایی نماز عید فطر  شهرستان گالیکش برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 627
  • کد خبر : 34844