عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ظرفیت مشارکت های مردمی بهزیستی نیاز به تقویت دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

ظرفیت مشارکت های مردمی بهزیستی نیاز به تقویت دارد

ظرفیت مشارکت های مردمی بهزیستی نیاز به تقویت دارد

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با مهم دانستن و تاثیرگذاری ماموریت های سازمان بهزیستی در جامعه، برلزوم تقویت مشارکت های مردمی دراین نهاد تاکید کرد
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه شورای هماهنگی مشارکت های مردمی بهزیستی این شهرستان، اظهار داشت: سازمان بهزیستی با وجود گستردگی در وظایف و ماموریت ها، با برخی کمبودهای مالی و امکانات مواجه است که راه آن تقویت و افزایش ظرفیت مشارکت های مردمی به این نهاد است.
وی، ایجاد برخی منابع درآمدی برای بهزیستی را مهم دانست و گفت: در همین راستا و با موافقت اعضای شورای مشارکت های مردمی بهزیستی گنبدکاووس، مجتمع تجاری، اداری و توانبخشی بهزیستی این شهرستان احداث می شود.
کریمی اضافه کرد: احداث این مجتمع پس از موافقت نهایی اداره کل بهزیستی گلستان و سازمان بهزیستی کشور با مشارکت های مردمی در محل ساختمان فعلی اورژانس اجتماعی آغاز می شود.
وی با تاکید مجدد برضرورت تقویت ظرفیت مشارکت های مردمی بهزیستی درجذب و جلب کمک های مردمی، تصریح کرد: بهزیستی برای رفع کمبودها باید تمرکز بیشتری دراین حوزه داشته باشد.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی گلستان نیز دراین جلسه، ظرفیت مشارکت های مردمی در این استان و بویژه در گنبدکاووس را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: برای افزایش مشارکت های مردم بایستی علاوه بر نگاه سنتی جلب مشارکت ها، از شیوه های نوین و علمی نیز استفاده کرد.
اصغر رنجی افزود: برای تحقق افزایش مشارکت های مردمی باید نسبت به تدوین نقشه راه در هر شهرستان اقدام شود و براساس آن هر سال حداقل 15 درصد مشارکت ها نسبت به سال قبل افزایش یابد.
وی، بدون اشاره به میزان مشارکت های مردمی با بهزیستی، از برنامه ریزی برای اجرای طرح ملی شکرانه سلامت خبر داد و گفت: در این طرح جدید درصورت تمایل ادارات و نهادها و کارکنان آنها، هر ماه پنج رقم آخر فیش حقوقی آنان به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی واریز می شود.

ظرفیت مشارکت های مردمی بهزیستی نیاز به تقویت دارد

 

ظرفیت مشارکت های مردمی بهزیستی نیاز به تقویت دارد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 528
  • کد خبر : 34863