عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی وضعیت برق شهرستان گمیشان

با حضور فرماندار گمیشان و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد؛

جلسه بررسی وضعیت برق شهرستان گمیشان

جلسه بررسی وضعیت برق شهرستان گمیشان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندای؛ جلسه بررسی وضعیت برق شهرستان با حضور فرماندار گمیشان و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: خدمت برای مردم در ماه مبارک رمضان ارزشی وصف ناپذیر دارد و ما باید قدر این ماه را بدانیم و از فرصت خدمت مردم به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: تلاش همه مسئولین و تاکید دولت تدبیر و امید رفع مشکلات و کمبودهای مردم است و خوشبختانه این کار توسط مدیریت توزیع نیروی برق در سطح شهرستان به خوبی انجام شده است.

توماج ادامه داد: توسعه پست 63/20 کیلو ولت، احداث خط فشار برق، تعویض کابل ها، تعویض و جابجایی تیرهای برق، افزایش ترانس های برق و پیگیری برای احداث نیروگاه 25 مگاواتی در شهرستان گوشه ای از خدمات ارائه شده در حوزه برق را می توان برشمرد.

در این جلسه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان به تشریح برنامه های انجام و در نظر گرفته شده در حوزه برق شهرستان گمیشان مطالبی را ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیریت توزیع نیروی برق گمیشان گزارشی از اقدامات انجام شده و کمبودهای حوزه برق شهرستان را ارائه داد.

 

جلسه بررسی وضعیت برق شهرستان گمیشان

 

جلسه بررسی وضعیت برق شهرستان گمیشان

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 560
  • کد خبر : 34864