عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در شهرستان بندرگز


برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در شهرستان بندرگز

برگزاری جلسه  هماهنگی راهپیمایی روز قدس در شهرستان بندرگز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ،جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس باحضور علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزارشد.

میرزایی فرماندار شهرستان باآرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک به مناسبت عملیات قهرمانانه سپاه در پاسخ اقدام مذبوحانه ، ناتوان و فاقد جایگاه بنام داعش که حرکتهای تروریستی آنها موجب عزم و همبستگی مردم و نظام وهمچنین نمایان گشتن چهره تروریسم وهابی خواهد شد ، گفت : شاید ضرورت این کار برای این است که پیام مهمی باشد برای استکبار جهانی و منجمله داعش که قدرت و اقتدار نظامی را لمس کنند به حقیقت ببینند همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند : نظام جمهوری اسلامی حرف و عمل آنها یکی است .

میرزایی ادامه داد : این اقدام و حرکت موفقیت آمیز حامل پیامی است تا آنهایی که خودشان را جزو قدرتهای نظامی می دانند بفهمند که قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی در حدی است که در برابر هر زور آزمایی توان مقابله و برتری داشته وبدانند چنانچه قدرت دینی ، مردمی و رهبری اگر در یک نقطه متمرکز شود دنیا را به عقب نشینی وا می دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با توجه به فرا رسیدن روز جهانی قدس و اهمیت آن گفت : روز قدس همانطور که امام راحل فرمودند : روز اسلام است مسلمانان در ماه مبارک و صیام خودشان را آماده می کنند که برای حرکت خداپسندانه و حمایت از مظلوم و ستیز باظالم بپردازند و مسلمانان به نیازمندان و مستضعفین بپردازند چه از لحاظ معیشتی و وضعیت سیاسی و اجتماعی توجه کنند .

وی در ادامه بابیان اینکه روزقدس روز وحدت کشورهای اسلامی است اظهار داشت : روز قدس از بدو انقلاب ما به عنوان یکی از اهداف نظام مطرح بوده و دنیا می داند مردم مسلمان و انقلابی ایران تا نابودی اسرائیل از حمایت مردم مظلوم فلسطین دست برنخواهند داشت .

وی حضور در راهپیمایی روز قدس را بسیار باهمیت خواند و افزود : حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس جزء وظایف دینی و انقلابی ماست و هر فردی جدای از مسئولیت به عنوان فرد مسلمان وظیفه دارد که در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کند .

 

در ادامه حجت السلام و المسلمین حسینی امام جمعه محترم شهرستان بندرگز با بیان اینکه شاید یکی از مصادیق تولی و تبری روز جهانی قدس باشد ، در رابطه با اهمیت و نامگذاری آن روز توسط امام راحل گفت : اقدام بسیار زیبای معمار کبیر انقلاب در بحث اعلام حمایت از مظلوم و انزجار از حرکات یک ظالم به عنوان رژیم غاصب صهیونیستی که سالهاست با غصب و انجام جنابتها ، کشتارها و اسارتها و ساخت شریانهای غیر قانونی ، ظلمهایی به قشر مسلمان در یک مکان مقدس روا داشت ، شاید این بهترین تصمیم و استراتژیکی بود که امام بزرگوار اندیشیده و عملیاتی نمودند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام گذاری کردند تا مسئله فلسطین و قدس شریف به عنوان اولین مسئله جهان اسلام به فراموشی سپرده نشود .

وی ادامه داد : الحمدالله مردم همواره در راهپیمایی روز قدس حضورگسترده و پرشکوهی دارند و چیزی باعث نمی شود که حضور مردم کم رنگ شود .

برگزاری جلسه  هماهنگی راهپیمایی روز قدس در شهرستان بندرگز

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 499
  • کد خبر : 34885