عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدس متعلق به جهان اسلام ، عامل وحدت و پاره تن مسلمانان است

فرماندار در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهر آق قلا :

قدس متعلق به جهان اسلام ، عامل وحدت و پاره تن مسلمانان است

قدس متعلق به جهان اسلام ، عامل وحدت و پاره تن مسلمانان است

 "امانگلدی ضمیر" گفت: قدس متعلق به جهان اسلام ، عامل وحدت و پاره تن مسلمانان است.

صبح امروز جمعه دوم تیر ماه و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ، همزمان با سراسر کشور ، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور "امانگلدی ضمیر" فرماندار ، اعضای شورای تامین شهرستان ، ائمه جمعه و جماعات ، علماء و روحانیون اهل تشیع و تسنن ، مسئولین ادارات و نهادها ، کارکنان دستگاههای اجرایی ، بسیجیان ، مسئولین نظامی و انتظامی ، زنان ، نوجوانان ، جوانان ، دانشجویان ، دانش آموزان ، کارگران و اقشار مختلف مردم متدین و ولایتمدار در شهر آق قلا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه بندگی خداوند ، یاد و خاطره امام راحل ، شهدای دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و همه شهدای عرصه امنیت و اقتدار را گرامی داشت و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و هفته مبارزه با مواد مخدر را تبریک و تهنیت گفت.

فرماندار شهرستان آق قلا راهپمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را تدبیر هوشمندانه امام راحل آن پیر جماران و انسان بزرگ و آزاده دنیای اسلام بیان کرد و افزود : به برکت اتحاد و همدلی همه مسلمانان با پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری همچنان حامی مظلومین جهان بوده و برای آزادی بیت المقدس اولین قبلگاه مسلمانان و قدس شریف ایستادگی خواهیم کرد.

وی خطاب به همه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز ، "آمریکا ، اسرائیل و عمال آنها را دشمن اصلی ایران اسلامی خواند" و ایجاد تفرقه ، پایمال کردن منافع مادی و از دست رفتن منابع انسانی را از اهداف رهبران این کشورها و دشمنان قسم خورده مسلمانان بیان کرد و اظهار داشت : اگر همه مسلمانان ید واحده باشند آمریکا و اسرائیل نمی توانند در منطقه ما منفعتی بدست بیاورند.

رئیس ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس شهرستان آق قلا گریزی به سفر رئیس جمهوری آمریکا به عربستان در آستانه رویداد مهم دموکراسی ایران "انتخابات 29 اردیبهشت ماه" داشت و هدف از سفر ترامپ را فروش 100 میلیارد دلار تسلیحات نظامی آمریکا ، خالی نمودن منافع مادی کشور های خاور میانه و اشتغالزائی برای کشور آمریکا به گفته رئیس جمهوری این کشور عنوان کرد.

این مقام مسئول ، آمریکا و اسرائیل و عمال سعودی را عامل بوجود آمدن گروههای تروریستی تکفیری و داعش در طی چند سال اخیر متذکر شد و حمایت همه جانبه از این گروهها را در کشتار بیرحمانه مسلمانان ، برادر کشی و از دست رفتن منابع انسانی منطقه خاور میانه بیان کرد.

وی هوشیاری سپاه پاسداران ، سربازان گمنام امام زمان (عج) و همه عوامل نظامی امنیتی و انتظامی در حوادث تروریستی اخیر در "حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی" را قابل تقدیر دانست و حمله موشکی به مقر داعش در کشور سوریه در پاسخ به حملات ناجوانمردانه این گروه تروریستی را بخش کوچکی از توان نظامی و اقتدار ایران اسلامی در منطقه بیان کرد.

"ضمیر" در خاتمه سخنان خود "قدس را متعلق به جهان اسلام و پاره تن مسلمانان " دانست و تصریح کرد : دشمنان نظام اسلامی بدانند ما همچنان در مسیری که امام راحل مشخص کرده اند ایستاده ایم و با تمامی توان خود پشت سر مقام معظم رهبری خواهیم ایستاد و از امنیت و اقتدار نظام دفاع خواهیم کرد و به فضل الهی در آینده ای نزدیک قدس عزیز را آزاد خواهیم کرد.

 

قدس متعلق به جهان اسلام ، عامل وحدت و پاره تن مسلمانان است

 

قدس متعلق به جهان اسلام ، عامل وحدت و پاره تن مسلمانان است

 

قدس متعلق به جهان اسلام ، عامل وحدت و پاره تن مسلمانان است

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 748
  • کد خبر : 34997