عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد اشتغال شهرستان رامیان تشکیل شد


جلسه ستاد اشتغال شهرستان رامیان تشکیل شد

جلسه ستاد اشتغال شهرستان رامیان تشکیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، جلسه ستاد اشتغال شهرستان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار و با حضور دکتر رهبری مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و اعضاء ستاد درمحل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

مهندس صادقلو ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین درجلسه با اشاره به شعارسال مبنی بر "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد بیان داشتند:این شعار نقشه راه را به مسئولین ترسیم می کند، و مسیر حرکت دستگاههای اجرایی را مشخص نموده تا درمسیراشتغال گام بردارند.

فرماندار شهرستان درادامه افزود: دغدغه همه مسئولین از ریاست محترم جمهور تا مدیران شهرستانی ایجاد اشتغال برای جوانان می باشد و در این مسیر همه دستگاهها در حال فعالیت هستند و هدف از تشکیل این جلسه جمع بندی برای هماهنگی وهمدلی بیشتر مسئولین با هم در تحقق اشتغال پایدارمی باشد.

فرماندارشهرستان رامیان با بیان اینکه اکثر جمعیت شهرستان روستا نشین می باشند ، روستاها را کانون تولید و اشتغال عنوان کرد و توسعه دانش بومی و افزایش ضریب اشتغال پایدار درروستا ، اجرای طرح کارورزی و همچنین تشکیل شورای مهارت شهرستان را از جمله برنامه های دولتمردان در حوزه اشتغال بیان نمود.

در ادامه دکتر رهبری مدیر کارآفرینی واشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص سیاست های اشتغال استان و شبه های مختلف ازجمله طرح کارورزی فارغ التحصلان، طرح تکاپو(توسعه کسب وکار اشتغال)،بسته های رونق تولید واشتغال، مشاغل خانگی و هدف گذاری بانکها در پرداخت تسهیلات اشتغال مطالبی را بیان نمودند.

جلسه ستاد اشتغال شهرستان رامیان تشکیل شد

جلسه ستاد اشتغال شهرستان رامیان تشکیل شد

 


 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 543
  • کد خبر : 35195