عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه ارتقای ایمنی در کارگاه های ساختمانی برگزار شد


جلسه کارگروه ارتقای ایمنی در کارگاه های ساختمانی برگزار شد

 جلسه کارگروه ارتقای ایمنی در کارگاه های ساختمانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه کارگروه ارتقای ایمنی کارگاه های ساختمانی باحضور دکتر زنگانه معاون فرمانداردر محل فرمانداری برگزارشد.

دکترزنگانه ضمن تقدیر و تشکر از حضور جمع حاضر به تشریح مشکلات و معضلات موجود در بحث ایمنی کارگاه های ساختمانی و آمار حوادث آن در سطح کشور پرداخت.

معاون فرماندار علی آباد کتول گفت:هدف از برگزاری این جلسه اجرایی نمودن سند برنامه راهبردی ارتقای ایمنی در کارگاه های ساختمانی است چرا که متاسفانه درصد زیادی از حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان اتفاق می افتد و ضروریست جهت کاهش این حوادث راهکارهای مناسب اندیشیده شود.

محمد جواد زنگانه با اشاره به اینکه رعایت اصول و قوانین ایمنی و حفاظت فنی و بهداشت کار در حین کار در راستای پیشگیری از حوادث و بیماریهای ناشی از کار اصل اولیه کارها می باشد به خسارتهای مستقیم و غیر مستقیم جبران ناپذیری که حوادث ناشی از کار بر جامعه کارگری و کارفرمایی وارد اشاره وگفت: ایجاد محیط کار ایمن باعث افزایش بهره وری و کارایی و همچنین احساس خشنودی و رضایت کارگران در محیطهای کاری می گردد.

معاون فرمانداراظهارداشت:بزرگترین دغدغه امروز را باید در صیانت از نیروی کار و حفظ سلامت روحی و روانی کارگران تعریف کرد و در این راستا همواره کارگروه های تخصصی با حضور مدیران فعالیت های خود را برای صیانت و نجات جان انسان ها در بعد ملی برنامه ریزی می کنند.
وی تعامل کلیه بخش های وظیفه مدار در حوزه ساخت و ساز را در قالب کارگروه تخصصی ارتقا و نظارت بر ایمنی کارگاه های ساختمانی ، گامی در جهت هم افزایی به منظور رسیدگی به موارد ایمنی عنوان کرد.
معاون فرماندار در پایان از سازمان های نظام مهندسی شهرستان و نظام کاردان های فنی ساختمان و ناظرین شهرداری خواستتا در بازدیدهایشان موارد تخلف کارفرمایان از نظر عدم رعایت موارد ایمنی در کارگاههای ساختمانی را به ادارات مرتبط اعلام تا واحد بازرسی اداره در این خصوص بازرسی فوری از محل انجام دهد.

درپایان حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را ارائه دادند.

 

 

جلسه کارگروه ارتقای ایمنی در کارگاه های ساختمانی برگزار شد

 

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .