عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 5447 نفر در روزهای پنجشنبه و جمعه در آزمون سراسری کشور شرکت خوهند کرد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

5447 نفر در روزهای پنجشنبه و جمعه در آزمون سراسری کشور شرکت خوهند کرد

5447 نفر در روزهای پنجشنبه و جمعه در آزمون سراسری کشور شرکت خوهند کرد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه در جلسه تدابیری برگزاری کنکور در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: آزمون سراسری کنکور همزمان با سراسر کشور در پنج دانشگاه و مراکز اموزش عالی شهرستان گنبدکاووس برگزار میشود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: تعداد پنج هزارو 447 نفر در گروههای مختلفآموزشی اعم از علوم تجربی, علوم انسانی, هنر, زبان, ریاضی در روز پنج شنبه و جمعه به رقابت میپردازند.
وی تصریح کرد: از این تعداد دو هزارو 167 نفر آقا و سه هزارو 283 نفر خانم هستند که در دو نوبت این ازمون برگزار میشود.
شیبک یاداور شد: اولویت ما در این آزمون ایجاد امکانات و تسهیلات برای داوطلبین میباشد ولی از انجاییکه معمولا والدین داوطلبین نیز در این روز همراه فرزندانشان هستند, سعی میکنیم مکانی برای بیتوته کردن چند ساعته انان در نظر بگیریم.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم حفظ هوشیاری و آمادگی و تلاش دشمن برای ضزبه زدن به نظام باید همه دستگاههای اجرایی و مسئولین با امادگی و هوشیاری مسائل امنیتی در این دو روز تشدید شود ولی به گونه ای نباشد که خللی در برگزاری ازمون ایجاد کند.
وی گفت: برای هر شهرستان یک قاضی کشیک در نظر گرفته شده تا اگر متهم یا متخلفی توسط نیروی انتظامی تشخیص داده شد به این حوزه قضایی معرفی شود.
معاون سیاسی, اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: مسئولیت سنگین ما در روز جمعه با سه هزارو 413 داوطلب علوم تجربی است و دو محل دانشگاه پیام نور و اموزش عالی شرق گلستان از لحاظ تردد دچار ترافیک خواهند شد که امید داریم با هماهنگی پلیس راهور این مشکل مرتفع شود.
شیبک اظهار داشت: 40 درصد داوطلبین شهرکت کننده در کنکور در شهرستان گنبدکاووس آقا و 60 درصد خانم است و ساعت شروع ازمون در گنبد هفت 7 الی 12:30 و عصر 15 الی19:30 میباشد.

5447 نفر در روزهای پنجشنبه و جمعه در آزمون سراسری کشور شرکت خوهند کرد

 

5447 نفر در روزهای پنجشنبه و جمعه در آزمون سراسری کشور شرکت خوهند کرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 446
  • کد خبر : 35376